Why don't you give me a hug?

Friday, January 07, 2005

when i need u,where a u

你說你覺我已經唔需要你....
但我覺得係你已經唔再需要我呀!!!
你就是好似冇左我都可以好開心咁笑.....
我唔想日日返到屋企都響度喊,喊極都唔返你返黎我身邊
你愈走愈遠.....點解...

我冇唔需要你....我最最最需要ge人就係你...你點可以咁樣講野

如果係果日我吃lunch,猩猩所講果個開心冇咩事ge我令你misunderstood我,我要好鄭重咁同你講囷日我地係慶祝3個人同時甩拖,而我個心見到猩猩同謝yan時係好痛好痛,因為好想去返同你一齊ge日子......

如果你都需要我ge時候我可以響你身邊,只係,你覺得冇呢個必要了,如果唔係你唔會走......你捨得放開呢隻手,你捨得咁對我已經講出你ge意願,而且你宜家順左自己個心意而行唔係好舒服好開心咩,咁果把聲以後都唔會出現...唔洗再煩了....對不對???

#我的pe,又forget了...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home