Why don't you give me a hug?

Friday, March 11, 2005

cheapest


CHEAP精

我知道係我自己一直糾纏,可能最cheap係我自己,我唔知自己做咩可以一直係咁做....阿庭說要真係比人趕到絕我先會走......我唔知自己係咪會一直咁,但係我唔想有咩誤會...已經企唔到響度了....我有好多野想講,但係已經講唔到出口,因為我講什麼,問什麼都好,都覺得講左出黎等於冇講過咁,【唔識答】【無話不可以..但】【嗯】【哦。】

但係我知道一切都係自己攞黎果時,我一定會認!!!!!但係我一定係會係個永遠的不倒翁,我唔會比自己跌落黎.........我一定會好努力的!!!!!!!!!!!!!我傷過了,痛過了,又唔係好似宜家咁企返起身再打仗.....所以我是打不死ga!

對,你說了"無話唔可以"同時間,你亦冇講"無話可以"
你令我再一次感受到低落同埋自己好cheap,正正響度求你比我做返你那個普通到最cheap的朋友,只是可以一個比我響你生日同你講生日快樂的那種朋友而已.....我正在求你的施捨,做完這個後,我想不到自己還會做唔出d咩......

#可惜我未知痛

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home