Why don't you give me a hug?

Monday, February 28, 2005

all are unqualified


你地冇資格話我

都話左ga啦,,,,,,講左出黎又會點....唔會得到我想要ge野
我的身體唔協調.....冇啦啦跪響度自言自語,冇啦啦又打個咁ge sms出黎....
對唔住,如果我是打擾了,很對唔住.....不斷在掙扎什麼的...
可能佢地都話得我岩....但係你地唔係我.....有病果個係我.....
你地唔係我,,,,,唔好咁話我得唔得....
你地唔係我,唔會明我跌入去跌得有幾深有幾錯...

今日終於將本野交左響你身上,你咁岩pe堂等我落去,唔知做咩果刻又覺得你靚他左,可愛左~呵呵,差d又比你電死了...一見左之後先發現總之唔見好過見....愈見愈發現自己係咁鍾意你....掛住你,呢下野係咪叫牽腸掛肚?????
lunch整估wingyee,之後兩丁友一齊撻左響5c個門口,你問候完又算了,你問了好過冇問....晚上,終於tell左you,很想見你,算是完了一件事吧.......


#離開,不應再打搞愛人,對不對?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home