Why don't you give me a hug?

Monday, March 07, 2005

mock exam

多謝上帝比我可以響hall度考mock,多謝上帝比左個好位比我,我的1點seeing you...搞到我係咁分心望你,根本就是一個偷窺狂........然後響2樓,冇帶con只帶mask的我,在好近下先發現見到你,望到你,而你個樣又好可愛咁望返過黎....ha...
我諗我自己每一次都係膽怯ge心去面對你,發生那事後,更更更膽怯....


返黎溫書,突然看到你果日寫比我ge信...又想喊...想起果句野又想喊...好想聽你把聲,好想好想有好多的你,我想要更多的你.....

#原來好恨得到一樣野係咁辛苦嫁,不過有得恨總好過無得恨

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home