Why don't you give me a hug?

Thursday, January 13, 2005

on13 th

今日一定要打日記,因為今天是一個特別的日子雖然是本身是一個日子,但唔知宜家仲會唔會係,今日,有好多古怪的感覺,連自己都解釋唔到的感覺,記得了,今日我好異族。就是這感覺

那些遊戲,仲有得玩嗎原來?宜家,有咩分別?你聽唔聽到我個問題?就是趁你那個時候才敢問,因為太多明知故問的我....就趁你不知不覺答了我"嗯"不清不楚下我可以好好enjoy那個答案,已經可以謝你了.

這幾天都係咁feel到你響我後面,這種感覺,是對的...
沒有你買的cheese cake,all is impossible~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home