Why don't you give me a hug?

Friday, February 25, 2005

holiday

其實這幾天我也唔錯的心情,不過尋晚比人ge一句話,令到我心裡好唔知點,諗諗下,做咩果刻又有那種感覺...其實我唔應該去care....囉囉亂的感覺持續....

就黎mock了,我放棄了又...就是根本趕唔切去溫ge...日日都quiz,痴線咁叫人點去溫之前果d...變態ga成班都係....唔得!!!!!點都要考好中文,上次考得唔好,今次要考好d...尋日最後一堂pe,我地玩6個人的毛毛球,6個人打一同一個波,好好玩,仲要叫人名咁接..呵呵...好開心....成身汗....ha~成個人散晒玩到,不過真係好開心~最尾果堂仲要作文test,嘔唔到野比佢...

之後成日都好攰....我決定開那本紀念冊,雖然應該寫唔切,但係...宜家個心,唔知做咩硬係好想留低d野咁,....留低了,響自己度,咁d野就唔會因為佢ge離去而唔響度,算係叫做keep左個copy響度,咁個正本唔見左都冇咁心痛,仲有得羅黎睇返....佢地話好難找到第一個搵邊個黎寫,since一個對自己最重要ge人係好難會找到,如果我找到了,是不是好醒...?!我覺得有,仲好開心好多謝佢一口就答應會幫我寫....

男班長打了個電話來,我沒有聽。最後miss了佢4個tel,最後就是sd了個sms來....其實,我根本拗唔羸佢,佢講的都係岩,愈講落去,我會比佢問到冇聲出,我唔可以比自己響口頭上輸比佢....今日響度執相...可以滾出黎...仲比我找返好多細細個的相,咁就可以羅去哂,之後幫佢地慢慢寫紀念冊.....ha.......

今日replay呢個【今天應該更高興。林一峰】
#假使你在旁 今天應該更高興

今天應該學會說自已練習對鏡微笑,今天應該更高興 ,今天應該更清醒 ,今天應該更高興,如果給多一個機會相對,會否仍然相顧無言?

幸好只是相顧無言,並沒有淚千行

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home