Why don't you give me a hug?

Thursday, February 24, 2005

still cutie

尋日本來已經係好crazy ge一日,同你傾完個電話之後仲更加crazy....好開心....haha....估唔到我地之間仲會有機會咁開心咁講野......haha....我會等你....咁你幾時會有mood呢....呵呵......你唔鍾意個落雨....呵呵.....okay....明天好唔好??

尋日其實要好好咁多謝男班長,亦都要好好咁多謝自己好彩尋日心情好crazy,so佢咁講野我都冇發佢癲....."你未死心,咁我做咩要死心??"good!!!值得加許值得欣賞~!!!

今日ge元宵,我地又吃得好開心,又玩得好開心,又影相影得好開心,不過個書bag其實好重囉....!!!去hall之前你同我響toilet ge一席話,張琳係嚇親咁問我做咩.....當然我個心果時真係卜卜係咁跳....估唔到你會響果一刻咁同我講野的.....最後芬芬做唔到狀元,其實never mind......自古狀元都係男人,而且油七都是comes from5a的....而且比我地有得為5a尖叫已經滿足到我好想死....haha...miss luk ge小鳳仙唔係我地想像中咁....ha.....完左元宵就立刻告辭去找你.....



但我明明見到果個係你,但我究竟做咩野!!!!!究竟驚到跑返轉頭,之後仲撞到豬頭,...我果刻真係好驚...自己去左行下街啦唯有,then又好輕輕鬆鬆咁同你tel....冇事冇事,我要話比自己知我係冇事ge......羅返d野之後冇下文,終於見到面了,沒有其他人了,但我就是開不了口讓你知道"我好掛住你...."

#願再可 輕撫你 那可愛面容

 挽手說夢幻 像昨天 你共我

謝謝你真的送了我兩粒朱古力,is my dinner....
"喜歡你"仍然好聽,遠遠看你,仍然可愛....努力抑制自己那份感覺....原來也好難

今天見完你之後,就發現自己真係好掛住你,愈見愈掛....好想果刻時候stop左,咁就可以見住你好耐好耐好耐好耐耐耐耐耐耐耐......那一種掛,掛到好不可思議了....好強烈好強烈......不知道是不是愛你,但就是好好好掛住你的感覺...不斷出現...


將要深陷了,請不要太可愛,可以嗎?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home