Why don't you give me a hug?

Wednesday, March 16, 2005

out of control

#求你別要如從前

這句野,我明白,太明白你想說的是什麼....尋日係史上最最最最最失敗的eng oral,不過其寅我覺得好好玩....我又係咁笑....但係我個人認會係個mask累事...ha....之後返黎果時響mini bus撞到個n年同學黎晉言,原來佢真係認得我....其實都有d warm ge,起碼係一個好人,知道佢....佢第一野唔係咩,就即刻問我宜家讀文定理,好笑...仲同我握手,超好笑....之後傾到唔想斷尾咁....

返到屋企,溫溫下maths....係做做下數....之後有題計angle果d...計極都計唔到...之後突然想擰轉頭問人ge時候發現屋企係冇人....果刻....感情flooding到我自己都唔信....係咁喊..cannot stop.....隻眼都就黎cry out了....之後根本唔知做咩係咁嗌住佢個名....唔知自己又失控咁打msg比佢......同佢say sorry,我真係唔知自己打左d咩出黎.....那一刻果d勇氣住都用盡....只係想你安慰一下我....不過,你的沉默,我要習慣,可能你的沉默就是最好的回答.....也是謝一個你

今日考maths.....真係有出bisection,thx god呀.....做完數響度同張琳玩扔擦膠碎..ha....玩得好正....又唔可以比miss發現...又要玩...考完發現地下係超多碎and利愛琳果邊有好多我地係碎....haha....之後佢話,我地兩個再夾攻佢,又將地下d碎sweep晒去碧君度,真開心~如果day day都係咁開心就緊係perfect啦!!

今日對對響屋企,所以係一個保証自己唔會發癲的,good....唔會再好似尋日咁樣失晒控咁.....尋日果個感覺係一種恐懼,好無助,又係一種無形ge壓迫感,像孤兒找不到一個逃離傷心的缺口。

#如何掉眼淚,自知身份都不對,要缺堤沒缺口....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home