Why don't you give me a hug?

Friday, January 14, 2005

nobody can help me


抆死我

就是唔開心的感覺......呢度,再冇任何人救到我,因為冇人會救我我努力左都冇用....我得到ge野次次都好快就冇,算了,寧願咩都未擁有過

今日又是好凍.....但係都係咁樣著,好想,好想快d整病自己病左,會有多d人去關心我,病左,可以留響屋企訓下.病左,會冇咁多野諗病左,咁又點.......都係一兩日的事......過左一兩日,個個都會好似平時咁對返我....根本不會有人將我呢個小角色放響個心度

今日最尾果堂,我超抆,抆到自己好辛苦.....冇人救我,.......打了張琳,張琳唔比我打....之後話我痴線...我真係好唔知點.....冇人會理我的感覺....見到你,想叫你,不過都是算了,宜家見到我也不會再怎麼樣...你身邊依舊也是一大班girls在你的身邊嘻嘻哈哈,我不是你的誰了,唔應該有d咩感覺/你冇左,我身邊依舊是一大堆的冷空氣.....我應該去習慣....

之後冇直接返屋企,去左吹風,阿包病左冇返學,佢老公lunch冇返下午出黎陪佢看病....所以佢,冇時間理我...我唔知自己漫無目的去邊....冇地方收留我.....本來想買個包dinner下....食野會開心d啩....點知響包鋪比個金頭髮的人撩,我好無奈,搞到我冇晒食慾.....冇買到野返左home,,,返到home,又是無人又是凍又是我一個悶鬥悶...打過冇數次比你的我,放學打到返屋企都是飛了去留言,我都是放棄了....連msg也沒有覆我,

算了,我都唔明自己做咩仲要諗咁多無無謂謂的野....你說得岩,每個人在每個人心目中都應該有個位置.....於是,再不過那個第一了,還是從來也沒有第一就是不再是第一,才說有個位置....我這個最冇用的人,又哭了....我記得今朝,看到床上面的mickey minnie,佢地好開心的笑時,以為今日會開心的過

#當你未放心 或者先不要走得那麼近

聽日唔會有得早餐了.....早就話過全部都是我自己一廂情願lunch同sms同電話同打招呼同什麼早餐....咩都是我自己講你肯同我食lunch,我會好開心的過那個上午;你肯應我的問題,我也是開心的....明知呢d野都是自己一廂情願也好開心因為身邊冇人理我,有你理我,我會覺得好開心,因為終於有人聽我講野宜家堆堆下d野.......冇人同我share,好想比個人攬下也沒有好似d非人生活咁.......冇了冇了......咩都冇了......連最後的早餐也沒有早知什麼也是最後的,我就食慢d個早餐的上次,上次的早餐的晚上就分開的,我記得,我就黎人格分裂,就好似你話你唔再係我邊個,做咩wo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好抆呀!!!!!!!!!!!!!!!!好地地又會冇早餐......咁聽日自己一個去吃的......好地地又會冇早餐,我好想同你吃早餐,吃lunch,吃dinner,什麼也要同你一齊你根本唔明!!!!!!!!!!唔明我冇左你的感覺.....你根本覺得我有冇你都是咁......就是個個都唔會再理我....就是你話過成世界唔理我你仲會理我.....就是你話唔會扔低我......做咩宜家要咁對我............

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home