Why don't you give me a hug?

Thursday, March 17, 2005

the last subject

今日考文學,考得好差,我諗我今次mock冇一科係我覺得好的...連中文都覺得自己離題ge時候真係冇野好講,我開始,人頭豬腦.....tell me!~~~~~~!!!!!!i don't like that~!!!!

考考下卷一的我,突然諗起可以返到home就看【9個女仔一隻鬼】就好興奮,之後諗諗下,我就諗起果首【不要離我太遠】呢首歌諗諗下,諗下我d眼淚水響隻眼度打轉...之後好白痴地冇理個mock,趴左響度喊.....我應該要開始習慣,我要慢慢適應呢個過渡期過左呢關,你就會冇事了!!!!肥葉!!!上呀上呀!!!!!!唔洗驚佢ga!!!!!點知考卷二果時,又黎.....唉.......搞到有好多野都係亂咁填...未試過,亦未諗過自己會變成日,每日生活響呢種狀態之下,我諗我會好快死....

之後放學約左靚包....吃飯..講左好多野....今日比我諗到句野【失戀ge女人,就係會攬住一堆vcd過日子】haha~~~今日我有jolly shandy,包包唔比我飲酒....我諗,我唔應該了,吸取左上次的教訓...原來飲酒也會出事......都係果句,如果我講左件事比你聽,你會點睇我.....?????

心愛的,為何又要變做懷念?????請你走之前,仍能讓我發現,曾為我真的心軟....

你知唔知呀,我呢幾日都係咁諗你離開的真正原因....究竟係咪真係為左變成熟,可能真係你已經唔鍾意我....真係句野真係hurt到我成世都會記得,呢句野比你話要走更令我hurt.......未試過比人話唔鍾意囉,真係....好痛,阿包聽到話好想喊ga....如果真係為左成熟而走.....那麼,便走了,為了這個而離開,根本就是愛我唔夠....我可以承受你講任何野傷我,我已經唔驚,反正我都放低我ge自尊....我真係愛你愛到咁傻真係冇用.....我知道......我會癲,,..,,,,,

ps,菜精提左提我,今日出去講野單野真係勁無奈!!!!!究竟有冇人聽我地講野ga~!!!!最後冇人幫到我地,要我地自己諗......唉,真係冇眼睇5a呀!!!!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home