Why don't you give me a hug?

Saturday, January 15, 2005

didn't have u in the breakfast

今日心情好返好多,有返d人氣咁叫做慢慢嘆左個【大快活】早餐,就走左去等車.....經過你尋晚好努力好努力咁講唔去之後.....我都仲未醒.....只係想問"點解"////連蛋黃都爛左一隻.....很凍。

#哭過以後眼淚還是不停的流


今日上中史笑到我爆咀.....之後講下個死人【原來恩典....】真係好想打爆佢....做咩好似要我地d idea黎就晒佢...我先唔鬼理佢我都唔明自己做咩仲可以咁好聲氣咁同佢講野....有病....之後又話我話事就okay叫你比意見針麻,冇事呀.....一陣唔問你又一句單單打打咁,我唔得閒同你玩呀!!!

之後一個人去吃lunch,度度都咁死多人,比我撞返個fd,n世冇見過...之後吃完就又行行企企咁....打左好多篇野,個噴水池....勁!

你的sms,看到果時冇咩感覺,我一早就知係咁,真又好假又好,up左好多次是我自己一廂情願,....你唔中意我,唔會影響到我ga.....不過我明所有野都需要一個時間......就是需要一個時間去適應....我知我做咩都冇用,亦冇話有用過.....我就係一個咁ge人....死都要死纏爛打針麻,......你話我地冇可能我明白,做咩唔一早話我知你已經唔中意我....當你一個個感嘆號出現響我面前,就好似你好有力咁企響我面前.....好努力咁同我講呢一番說話....

還有,你是第一次把說話說得那麼清楚,也是最後一次這樣吧。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home