Why don't you give me a hug?

Monday, February 14, 2005

no love


沒有骨痺的情人節

有情人同冇情人都要快快樂樂呀!


今日大大話話講左呢句野十次了,ha...不過就是好like呢句野,所以係咁講......不過,講真,真係要好好的珍惜你身邊的每一個人,今日比劉汶講一講,我地仲可以坐響度只剩返12日了,...所以過多陣,可能唔可以再咁齊齊整整咁響度吃喝玩樂了

我仍然對自己的前景好徬徨.實在唔知揀對自己好定揀自己想要的野,第一次咁揸唔定主意的我。點都好,傻葉都要加油!!!!




情人節仲要返學,不過都好ge,唔係又唔知點過ga啦,冇人情的人響呢d日子好似特別的悶....返到去,geog好快樂咁過去,飲飲吃吃d豆豆..幾好味,又有朱古力收,多好。呵...之後放學仲要趕頭趕命返黎幫阿包呃佢mother,佢同我出街街,尋晚單野真係唔好題,d mather通常都係咁誇張,又搞到阿包腫晒咁...之後趕返黎趕到lunch都未落過肚,包子送左張blythe卡比我,算佢啦,真係真係好死cute!!之後眼白白咁睇住佢兩丁友走左去

返到屋企又係冇人....總之岩岩買d野食返黎啦,..低b,唔知做咩今日係咁講低b,尋晚個sms笑死,搞到阿包岩岩衣泣真係諗起我....haha.返到黎小小就響度了.....hao唔知今晚點過,仲要借左佢一舊水....之後我地兩丁友響度chat,好彩仲有佢響度陪我,呵~唔係我會死的....大時大節又係一個人過,變態,..!!!!之後諗住去買d野返黎吃,點知比小小話我肥,....=.=....好可憐....好耐冇比人話過我肥,雖然係咁,不過因為唔餓....最後又冇have lunch...一路搭車返黎,一路諗起他果時問的野,真係好想頒個獎比他,他的預言應驗左,我地真係過唔到情人節.......ha.........


但偏偏 風漸漸 把距離吹得好遠  
好不容易 又能再多愛一天  
但故事的最後你好像還是說了拜拜


忘掉了愛你的感覺

天天相聚天天玩樂


我竟不發覺幸福寄托

自吃喝與揮霍

飛飛贈字 謝你。


我呢排都係咁多謝人因為響呢段最難捱的日子裡,發現真係有人仲需要我同care我謝你們
點都好,留了言,響果度,祝你情人節快樂

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home