Why don't you give me a hug?

Friday, February 18, 2005

sch

病完,終於返學了,真係好有咁多人掛住我,呵呵...終於冇人覺得我尋日係玩野唔返了....不過hw就堆左好多響度了......今日....離奇地凍起來...唔知想點...ha....今日心情都幾好....ha.......so good!之後係咁簽班相..我真係有好多fans~呵呵..好開心的又是.......同埋,我覺得今次冇上次咁厲害...好快又可以食野了....返到黎同小小用咪玩...唱k咁唱....好搞野....我地仲有9日......但跟他已距離了好遠好遠,差不多一個世紀的時間
之後佢地講返尋日同趙媽生日的野話比我知,講話今次真係surprise到佢,嚇親佢,佢真係唔明點解個櫃可以放到個cake落去...ha...咁就好了~同埋睇埋d相....哎呀....miss左一次大野冇我個樣....

今天我好乖好乖好乖!!!!!!!!!!!!因為冇去諗你。


早已忘了想你的滋味是什麼
因為每分每秒都被你佔據在心中
你的一舉一動牽扯在我生活的隙縫
誰能告訴我 離開你的我 會有多自由

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home