Why don't you give me a hug?

Wednesday, February 16, 2005

first day

#我只求 能借一點的時間來陪
 你却連,同情都不給


今日係有掛住GE感覺。真的。開始承受唔住,不過我會努力,尋晚訓覺前,唱呢個【世界末日】....愈唱愈心痛....仲喊埋出黎..想點先.....不過又好快訓著左......

HA.....起左身又好開心咁返學,係放假後第一個返學日...我好精神...我冇發夢....HA....返到去即做HW...最後本來咩都冇欠,之後個死人頭放學又黎收HW....搞到欠了一樣///HAHA...好開心,我今日有個優點....終於有了~~PE堂見到個波就好唔知點,之後整親隻手指..仲要係中指/......好痛.....WINGYEE實在太恐怖,...咁死大力....之後仲整爆左我D手甲...又要剪了,...返到黎換衫....張琳唔見左條裙...搞左成個小息...都是搵唔返....我記得最好笑係中文堂...HAHA....今日好快就咁過左...呵呵....SO HAPPY...

呢個假期真係令我可以放低hk ge一切,放低一個重重的你,令我可以繼續快樂....宜家終於明白咩係散心,我真係散左個靚心返黎....個樣有冇靚到先~///keke^^~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home