Why don't you give me a hug?

Tuesday, February 15, 2005

happybirthday to wing

感性人
表達能力豐富,想像空間大,因此常胡思亂想而變的多愁善感,
容易沉醉在羅曼蒂克與甜言蜜語漁薵,
對愛情總是既期待又怕受傷,常無厘頭又莫明的對號入坐。
個性屬於優柔寡斷型,通不顧現實只跟著感覺走,讓人猜不著他的想法與思考邏輯。


#我不可能是你的王子

這是今日玩個唔知咩關於你係咪一個比人鍾意ge人個result...ha...本來溫書,一早起身,溫溫下又左去開電腦....ha....見到杰少,..都係唔叫佢了唔係n年都唔洗收線....尋晚超好玩......好似越洋玩咪....ha....笑爆了後尾dl左幾集森美聽...唔知幾時開始....好難笑得出....haha一個人聽點解好難笑得出,定係,因為你的關係.....不過佢加左d歌其實好好笑...唔知點解係咁難笑....呀呀!!!唔可以再咁諗你啦...低b....今早....發夢見到你...唔捨得起身....因為你係咁同我講野....所以係咁落力的聽......死人頭..呢個時候先比人叫醒...低b~!!!


我會keep住自己一路咁開心的!!!!不過岩岩好抆.....難得阿wing生日,佢又剩係比人放監一陣,之後落去5個人去吃左餐飯就算了...我地去搖茶吃.....ha...其實講真,生日去邊玩都冇所謂,最緊要自己身邊ge咩人,同咩人過...之後我地吃完仲唔夠仲去m記吃啦....吃啦吃啦,有得吃我就好開心啦,點知死人男班長本來係我d野食....搶晒自己吃...我又唔好意思唔開心.....搞到心情唔好...不過之後我地飲飲吃吃..之後佢又比人叫返屋企....好可憐.....生日都唔可以free下....

男班長最後請左我吃果個支支野....有酒味果個....我羅左上手...冇吃到.......因為.....我都唔知其實,有d野羅到上手好似唔想就係唔想,唔係唔想要支野,而係有d野唔應該係咁....所以拒絕了那支野,其實我冇唔開心...不過真係好想吃果個野不過拒絕後心情又輕鬆晒,因為我好勇敢地做了自己想做ge野....想做就去做!!!!如果唔係可能會miss左個chance!!!雖然到宜家好多野都係好想去做想去講!!!!!!!!!!!!!!!

yaya!!!!!!聽日就要返學了......好攰呀.....好多hw仲未做....算了我放棄了~!!!投降...隻眼打開都打得辛苦...又重個眼....雖然心如止水,但唱那"世界末日"時,我竟哭了出來

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home