Why don't you give me a hug?

Sunday, March 20, 2005

get dizzy + too tired

暈啦真係,好攰,惜別會做套劇都要搞咁多野ga原來...算唔算係一次好寶貴ge經驗.....雖然好多野大野上都傾好晒.不過比張琳講講下我又好覺,究竟有冇關係呢....不過又唔想一野打沉人......始終我知菜精放左好多心機同精力落去就算幾唔好都唔可以咁對人,如果okay,咪響前面加d野咁....希望,可以做得好啦.....

不過.....好攰....呵呵,我要抱?..今日一早6點幾,都癲ga....收到包子個sms....不過見佢係sd黎support我....就算你啦....ha....之後再去nonleaf,見到飛兒的support....不過,尋日打完晒d野出黎,個心個人都爽晒.....之後小小咁響度陪我,呵呵.....仲幫我找到我想要果個版ge【我的心裡只有你沒有他】.....超正,不過都好多謝有份幫我找呢首歌的朋友們....thx a lot~!!!!^^~我應該沒有事了,病都好返了...Fighting,今晚有得睇了,yeah***"

#只怪我 當時沒有把你留下 對著你把心來挖

PS:http://hk.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1109603689?aucview=0x31比呢個野笑死了

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home