Why don't you give me a hug?

Saturday, March 19, 2005

plz,tell me/////

我仍然會唔開心.....
i can't live without you but i still alive
我太清楚這些結局了,我覺得愛得太攰了,可唔可以比我抖下.....
我唔知自己做咩,我就是咩都唔想做,只是想做about you的

就是你寧願一個人也不會再接受我....
宜家太難去相信一個人了我......因為太多人呃過我...就是連你也去呃我!!!!
就算唔係愛過我ge人,都係不斷咁呃我....我真係冇野好講...
所以愈來愈憎呢個世界.......快d,上帝快d黎接我走!!!!!
好憎你!!!好憎你!!!!好憎你!!!!好憎你!!!!已經冇人會對我好之下

已經冇人再愛我之下,你對我ge無助袖手旁觀,係咪要讚句呢個咁好ge仆街??
我唔明自己變成點,因為你話我變左了.....
對了,只是變到你唔再鍾意的一個人
就是可以對住紙紮佢地咁好,但係對我就咁了....
就是因為佢地係5c!!!!!!!就是因為你只係在乎5c在唔在乎你....同你遠近ge distance...
愛得太深,所以傷得先咁深....
佢地叫我唔好睇表面......咩叫表面,你比我睇到ge就係表面,咁我只可以睇表面去判別
我求了咁多次也沒有用,講過啦你,仲好清楚.....
"我做咩都已經冇用,問題係你已經唔再鍾意我!!"
就是唔鍾意我仲對我promise咁多野....
你果日應承我唔再走,但係唔洗過6個鐘你就再一次話果把要走ge聲好大
是不是就是大過你愛我把聲.....!!!!!!呀!!!!!!!!!!!!!
我好辛苦....你知幾多...!!!!!!
我冇唔見左個男朋友,我唔見左個best fd,唔見左我個心....
我比左自己出黎ga......只係你一直話我唔係完全咁屬於你......所以我一直都係冇主孤雲
好憎你地!!!一次又係咁兩次又係咁....!!!!!!!!!!!呀!!!!!!!!!!!!!!!
點解要咁對我!!!!!!!!
點解呀.....
我冇做錯野....點解都要咁對我;...
究竟我做錯d咩....
點解......點解....>
點解.....
點解..............求下你話我知....


仍然是唔開心....
今日,好攰,成日都好攰,係惜別會,真係好多野做,加上我地又要話拍片咁...
好攰,想要抱抱,
我開始明白,可能我要再做多d野,做得好.....先可以有present....
可能唔會係你,你會唔會再係我宜家ge禮物???
之後睇殘酷一丁,笑爆囉,真係...
但係宜家,好難令自己笑到好似以前咁......
我只做好個劇,要你好清楚咁見到我想講比你知ge野!!!!!
我要你明我想點!!!!我希望你有認真咁睇咁聽咁感覺,我想表達ge野比你

#【不要墨爾本的翡翠 _胡芳芳】

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home