Why don't you give me a hug?

Saturday, January 29, 2005

can't calm down anymore

今日家長日,之後撞到阿庭3次有多....今日我個人唔知做咩好抆....haha....就係好抆....之後係咁話我阿媽煩....但係佢今日心情好好咁....所以又冇咩,之後過左上水,阿媽話要買野返工吃,之後又要我自己一個坐車返黎低能,又一個人....之後又訓左......好彩未到站之前自己醒左...呀呀,我今日搭兩次車,兩次都見到架車未走的,點知我行過佢去就開車,之後我跑去追,佢都唔停車....超無奈....之後諗住去買上次同阿包食果d蛋撻,但係自己一個又唔係好想吃咁...下次先吃...

今日打了兩次比你,因為見到得意野....點知,因為唔係我電話no.你好似認唔出係我,之後cut左我兩次線,超無奈....返黎....又唔想做hw....執file都執左n咁耐.....

於是愈整愈抆....那半打野一面睇電視一面搞掂佢

#我想依賴而你却都不在

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home