Why don't you give me a hug?

Monday, January 24, 2005

exciting!!

今天是開心的。真係唔知點解開心,不過今天是你走左之後我笑得最真最多的一天,應該是值得慶祝的一天不過,應該不會再有什麼慶祝的活動....呀呀......很想吃蛋糕。

尋晚真係好難過,過得勁耐....11點幾走去訓,之後個胃痛到抽筋又廢事出聲,一陣媽媽又擔心要我看醫生咁,之後d腳果d酸痛到嘔,個人郁唔到咁...之後係咁睇住個鐘一個鐘一個鐘咁過.....之後4點半....睇住個鐘4點半,一轉身就訓著痴線ga.....真係呀....之後6點幾又彈左起身,真係唔洗訓咁....返到去玩老公仔老婆仔玩到我個肚超痛....

之後個【原來恩典..】上上下堂跌鬼左落黎,ha......今日過得幾好。我覺得自己今日是好乖的。呵~不過這幾天我煩到想死,因為已不想升上去了太攰了,有沒有人話比我知應該點好?還有,真的寫了的信最後也寄不出help me.......d時間過得愈來愈快,又係時候講拜拜為什麼,.....總是這樣的...

還有,我一定是第一個哭出來的的人但是,可不可以不要去死??
沒見你一天已經那麼興奮,那明天豈不是要入青山了??

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home