Why don't you give me a hug?

Tuesday, January 25, 2005

Closer

一大早講cheapest都講左陣,比佢地笑死...好努力的上econ...+geog睇【好味道】,睇到我都想吃蛋撻...仍然是好矛盾響讀唔讀書的問題上.....can sb help me?pe堂玩得好開心,d腳.....真係好痛,之後劉汶菜精幫我手拉筋,拉到我係咁嗌...因為真係好痛呀.....最白痴就係成個小息冇左,佢都低能ga,剩係留我地5a響度話我地...5b嘈我地多多聲啦......痴ga....之後超唔憤氣......冇左個小息,我係超肚餓.....上到去,中史笑到我爆咀,玩集體跟講野......肚都爆呀真係呀....好快去lunch,lunch又是笑到我爆咀仲比我響無意間,見到keung踩單車經過....好耐冇見過咁的keung。中文又笑餐飽,比我up中左,單野真係佢。

Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off,but it's more fun of you do.(句野係講:講大話係女仔覺得最好玩的事,而且又唔洗除衫,但如果連衫都除埋,就會更好玩)真係超鍾意呢句野,唔知做咩咁鍾意,但係就係因為呢句野,令我好想睇【誘心人】,就好似之前果套【lost in translation】就係超想看的感覺...

岩岩看到自己打的一句野,響唔記得邊日的日記打的咩.....當所有的都過去,留下的再沒有意思之後話,剩係好想你宜家攬緊一點....開始明明地自己一直想要的野,就是想要個人攬到我好緊好緊,那種不會再鬆開的感覺,我好似有點驚了,驚了keung,驚keung一句野就嚇到我唔敢再點了......所以連比返d野咁簡單的野也做唔出,我驚他拿走左d野之後就係咁完,我真係受住比人冷漠對待....

因為一個人真係會好恐怖....我就是一開始就是想比人錫的那種,我記得我好細細開始,只要覺得那個人會錫我,我就會好想比佢攬住,但是宜家冇人錫我了....d人都走了,死了,不會再看我一眼了,不知點解,覺得今日自己好似個癲婆咁....望都唔想望太多......我身邊的人都說keung,是(賤)是(tell lies on you)是(cheap)是(衰)是(低b低能白痴)是(xyz)是.....

之後今日終於忍唔住講左句【妖,咁又點姐!!!???】
我唔明做咩要咁話他。不喜歡留低也沒有用,唔鍾意咪分手,唔鍾意唔好鍾意囉,我冇講過咩,做咩係咁話人姐,低b低能ge係你地呀!!!!!我鍾意點咪點囉....關你地咩事wo,我鍾意作賤自己唔得咩....做咩姐~d野係我簡,我你地知幾多野姐,雖然我都唔係清楚太多的野,但是,不要再踩他了,好不好,我覺得好煩呀......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我知道自己上左腦了,...就好似yin講話係落唔返黎的....不是呀,佢落到了,係咪呀??????

尋日因為飲酒比人發現了,又響度嘈我,又響度煩我,關你地咩事wo>...!!!!!痴線ga!!!!!!

呢幾日,miss 教的書,好多都講執著呢樣野,有兩課都是講呢個concept..........我明白,雖然d野係過去,但係佢係曾經的存在過,但係,如果人一生,就是不斷地執著,咁人要執著幾耐呢?,同埋,執著對件事係冇用的........人生無常,究竟人一生會執著幾多野?執著,是好定壞我唔知,不過我睇完呢兩課野,我放開左好多感覺,於是又改返個pd,我唔知改黎做咩,突然那返真係唔知自己做咩,只係癲左啩....just keung,.......我沒有再執著太多野上面,只係執著響戒唔甩你。

看到你踩單車,經過我間食店,很想衝上去為你尖叫那一千零一下

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home