Why don't you give me a hug?

Friday, January 21, 2005

should i laugh?

知道左你可能是同宮媛媛一齊的時候,我呆左一呆,之後覺得好好笑,阿包講,就是bad taste/////haha~!!!!




我覺得自己已經冇事了,真的冇事.....就算之後佢係點我都覺得冇咩野了~好正的感覺~只是覺得自己前日響度小fans好低能~突然覺得尋晚咁虐待自己好白痴,仲要夜媽媽係度嘔...嘔左d我唔知係咩ge野但係,點解....我唔知明自己想點.....剩係自己係度唱my happy ending,唱到把聲沙晒.....就是了...很想每一日虐待自己一次.....把痛麻痺到不知痛的效果ha~想通晒d野了....原來要咁樣,我先會好返....

你的心太硬,從前也不知道原來你可以這麼硬的....

最後是我親口問你這件事的時候,証實了不是真的那一刻,我究竟是開心定唔開心.....咁我開心d咩唔開心d咩.....低b.....只不過,那個photo...令我看到了好多野.....所有野不是那麼簡單吧.....為什麼要比我見到d咁ge相....我受不住了,那時你還是和我together的...即是那個時候,你已經覺得自己是single了嗎?????

今日看到pumpkin的....正野,他寫出了一寫我很想說的野:心痛了,好孤獨,整顆心雖被你掏空空白,卻還想要由你來彌補,淚落了,好無助,你從不停止你的追逐,而我卻依然想得到你的安撫

#我的手卻放不開 ,寧願沒出息求你別離開

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home