Why don't you give me a hug?

Sunday, January 23, 2005

off/on

今日試下令自己好忙好忙....不止要今日,要日日都令自己好忙好忙,因為一得閒個人就會不其然地諗起你,咁樣落去好快會痴線的,由相愛變到單戀,ha,最白痴的事...我唔想成日係咁諗住你,因為再落去我和你也沒有可能,就是每天一頂唔順諗你諗過龍,就看住你果個從未講得咁清楚的msg,看就是我們已經冇可能!!!!!就是已經唔再中意我!!!

每日要咁樣記住記住記住,咁我好快就會唔去中意你但係,身邊的人都問我係咪好hate him的時候,我總是冇這種憎恨的感覺......我覺得我唔會好地地去憎一個人,.只要禁住自己唔去想起你,我就會覺得自己今日好乖,其實我都唔明自己做咩要你比返晒d野我,好似係果日早上癲癲地,見到你個okay訊息癲癲地咁....唔知自己想點....不過,就算我唔出聲,你遲早都會叫我比返晒d野你就是我這個路人乙唔應該去幻想去得到你我最痛的,我記得是,你覺得我從來都是不太屬於你我這個孤兒,從來都是被嫌棄的一個人......

每天看著你off完又on,on完又off,不敢出聲,怕你又說不再中意我

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home