Why don't you give me a hug?

Monday, January 31, 2005

decided love u again


又決定愛你

今天,開始涼涼地的早上.....呀,冇落雨..之後同阿媽嘈左一輪又訓返,之後起身出發去練跑,本來唔落雨,過到上水佢先走黎毛毛雨....不過又唔係好大,又練得好開心咁.....雖然今日得我地4條友,呀...不過今日似響度吹水多過係跑....加加埋埋真正跑的只有兩次...之後最尾果次,我好似整到唔知邊條筋...ha.因為上次的教訓...之後我地唔敢台慢響拉筋上面...同埋,尋晚我唔記得睇咩講關於腳粗...之後話原來做完運動唔拉筋會易腳粗的!!!@@,一定要好比心機的拉.....

之後去吃野....吃完野走圍走..之後去商務啦....4丁友看書,就是拎住本關係睇相的書...係咁睇.之後又睇下我地4個點點...之後玩左半個鐘....

今日早上我有d絕望的感覺.....又唔知自己應該點好....不過我記得我叫自己到2月唔可以再癲的!!!所以只可以癲埋today....希望我可以做到...有d冇咩心機....因為返到屋企又冇人.....依~....又是我自己一個,....之後聽左【決定愛你】之後...我又覺得自己充滿力量咁...唔!!!首歌講得好好!!!!d歌詞就是我想講的野!!!!!!仍然會繼續的堅持...因為我什麼都不怕!!!冇人support自己就自己support自己,反正,點樣ge野,都係自己一個人去面對!!!我係唔會驚ga!

#不要浪費時間 一直躲在後悔裡,要找回那顆 不認輸的心

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home