Why don't you give me a hug?

Sunday, January 16, 2005

will there have absolute?

共誰玩 共誰做伴侶進步到 
某一點 熱情就會退自然散去 
茶涼掉 淡似清水
命途上 問誰是絕對


尋日阿ken送左呢段歌詞比我,永遠地覺得這首歌好正!!!多謝的~

今日比我想想下,想起一樣野,尋日岩岩是一個想法的....一個月了///你唔中意我,唔係今時今日的事了,上個月的15號,已發覺很多野也不同了....尋日你講比我知,是對個想法一個肯定,是不是好耐也沒有聽過了有一點心酸,有一點痛楚,有一點想嘔,有一點傻,有一點空虛,好像好複雜的感覺,為什麼人就是唔可以簡單一點的?

就算全個世界 亦都失去 他也在這裡
全場突然寂靜 他都給我衷心的讚許
就算誰愛過我 又給收去 他熾熱不退
旁人視為負累 他偏不覺苦 靜心等我歸去


岩岩收到個sms,超好笑但又講得岩
命運就像強姦,反抗不了,便要學習享受;
工作就像輪姦,你不行了,別人便上;
生活就像自慰,什麼都得靠自己雙手;
學習就像嫖妓,又要出錢,又要出力;
朋友就像內褲,狂你大起大落時都包含著你;
好朋友就像避孕套,時刻都為你的安全設想;
更好的朋友就像偉哥,當你抬不起頭時給予你力量。



FLY寫了一句幾令人心酸的句子
●「我愛的是別人」其實是一種推託式的拒絕,重點不在於「別人是誰」,而在於「我愛的不是你」。

不過如果是我,我會buy宜家家私果句:你唔走,我新果件點黎呀?ha,幾正的句野唔知做咩,我覺得自己變左好多,響某d方面都變左...

我打了日記,心情好了像說了出來的感覺,反正,跟誰說.說不說出來都是咁ga啦..講真,呢個月完左就要個人好返了再唔好返我都唔知點,不過剩係覺得自己係有d自閉左咁尋晚訓覺仲好笑羅住左minnie,放左響被入面,一野責左落去....就好似訓左之後個人開始抖唔到氣,起身果時6點幾..之後原來成個人反轉左黎訓再轉身果時唔知點解minnie變左mickey....之後擰一擰個身,minnie又響我另一邊仲之,好多野響我張床....後尾覺得好攰咁,又繼續的訓落去....

8點幾又再起身,唔訓了,訓唔著起身有d呆///之後比個條黑色卷卷,卷左我成個鐘差唔多後尾發現本中文note,真係好難將兩樣唔同ge野搞咩一齊...之後舊果邊就鞏鞏下....新果邊就冇事...後尾,睇住本搞左成粒鐘的野,看看下,不知所措咁喊左出黎,死低能..即刻收聲趴左響度,又唔知自己想點//////之後變態的我,吃左兩大碗飯....冇嘔野出黎...但係好似仲未飽唔知我要吃幾多野先夠.....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home