Why don't you give me a hug?

Saturday, February 05, 2005

Fall down


不支倒地

今日,早上,很早的起來同媽媽去飲茶,我好乖,連續兩天沒有去啤啤了返到黎,開始唔係好舒服,之後又開始作嘔,嘔了兩野.....救你個命...之後媽媽係咁要我去睇醫生....唔制...!!!!!唔想,唔要....之後佢係咁同我嘈.....我一路嘔佢又一路嘈....癲的....好辛苦.....真係唔知咩事.......

唉~繼阿wing入醫後,就應該到我不支倒地....尋晚阿wing好搞笑的,飲醉酒,比人撞親,之後自己又撞親個頭....ha~

椰lamkoko的檸水,愈攪愈想喊,分明就是你沖出來的味道....我不要自己沖到出來,我還是要你要你!!
但還是要撐住,唔可以響阿媽面前喊....我還未習慣到,因為實在太愛你...不捨得放手,一放手就會被沖到ocean去....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home