Why don't you give me a hug?

Friday, February 04, 2005

we win!


5a再一次勝利到~

200m雖然衰左,不過係好開心,我跑唔知4定5,都係咁啦...之後超變態...我跑完,佢又即要我跳遠,係最後一跳..但果刻我係唔知係last跳....最後比lee wing入左決賽...不過都好ge...跳遠搞到對鞋係咁入沙....not comfortable~

之後我就著住pe衫唔除,等班際同周圍找人影相....好開心....影得我呀超興奮....今日跑班際係超超超超驚....十萬個驚.....冇諗過點.....最緊要羸左b班就叫收工,因為今年個個都強左好多,仲要同form6跑,真係人都癲,,....之後我係好驚,好緊張,全部負面情緒都出晒黎.....唔知點好,周圍搵人攬都冇用....都係咁......上年羅了金牌的我們,今年已經冇諗住羅了.....知道it is impossible!!!!!

一開跑,果刻仲驚.......第二個交棒就是我了...第一個佳sir係跑得好慢......應該是因為佢之前已經幫左兩級人跑...之後蘇永權又已經黎緊....但係好多人已經交左棒,我真超驚,個心都跳左出黎....之後死跑爛跑,成班5a係咁衝衝衝.........最後我跑完仲好努力的叫5a5a5a!!!!!係咁叫叫叫....我地跑第二呀!!!!!好開心呀!!!!!!發夢都冇諗住會羅到的!!!!!呀呀!!!之後成班人超興奮,係咁攬住嗌......呀呀!!!



之後又係咁影影,影個不停.....好開心...最可惜ge係我地冇得上台影相呀..到最後我都是未上過個台.....之後唔記得左拉筋........呃~!!!!!!!!因為我吃完個lunch之後已經開始痛了,,,,,,救命~~~~~下午又是係咁為禮社加油加油~~~之後睇lala隊啦....我鍾意望社隻舞.....yeah******我地又羅左個杯啦...之後放左4個人去左rainbow吃野....好好味...dinner係煎釀3寶,好好味....仲有個蛋撻...呵呵返到黎,有個火燭疑雲,好彩唔係姐~

呵~嚇死~一開電話就打黎叫我落去....呵呵,好呀好呀......係咪要不醉無歸.....haha~~~~!!!!!今日仲好難得借出了阿wing的場地,haha,超好笑,我又諗起個toilet事件.....haha~~~~要慶祝有銀牌....呵呵難得我心情咁好.....呵呵/..........呵呵.....之後我話要人請....因為我今日好叻羅左銀牌,雖然不是個人項目羅的.....呵呵....不過真是攰得我好開心....但是我覺得5a每一次都係會創造出一個個神話!!!


今日冇咩點,雖然成日都望到or撞到他....不過我沒有什麼,因為我都唔知應該點好了///我做了幾多野都比唔到反應.....就是我都唔知點....就算係仲愛仲鍾意又點,呢d都是我的一廂情願///今日聽果個人share....【兩個人總比一個人好】如果,他明白這個道理就好了....今日跑200m的時候,已不再期待終點有什麼在等我只不過就係我幾努力都好,個終點企住ge都沒有我最想要的野我從來沒有放棄,只是又是不斷的等待....我其實有好多野唔明,到宜家仲未明做咩你可以做到咁絕情....

ha....尋晚你問我飲酒的事.........我是晚晚的,instead of yesterday night...ha......at that moment,好想ask you,你為了你心中的那個她,戒左未......如果你可以為她這麼的做,就是因為愛她吧。如果你真的是做到戒到了,真的是公起的....並公祝我早日飲到腸穿肚爛.....最後我地又係嗌交收場....

努力左唔等於會收返同等的結果


PS,最後我沒有出現在那個慶祝的場合..因為,很攰,想訓......是因為比佢搞到我冇心情吧,一直在思考他說的每一句野....."同你分手都係我錯" 為什麼....要咁講

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home