Why don't you give me a hug?

Thursday, February 03, 2005

SIM

"千里共嬋娟"

尋晚我將基地的留言,全都del...就是你看完之後,你話不知道怎應對了,就是不用應的了,因為我連自己留黎都唔知做咩但個心係係係想想想想你你你你應應應應,但不想逼你應...因為我已失去了資格........如果我在場上仆了,你會不會來看我一眼,......我仆了一個小小的街,小事一樁,但後面的感覺就更痛.......太不習慣了。你說沒有人明你,那些嘩哈哈,很假。


尋晚為了你的"千里共嬋娟",多飲了一支....還喝了兩杯很難喝的檸水......help~




6運會,....好無奈的你就坐響我後排之後落去玩,都冇咩野...不過今日係好凍好凍凍凍...凍到我想死....200m好開心,跑第二入左決賽,不過次次入了決賽,個決賽都羅唔到牌的.....1500m,跑之前又為左對鞋響下面來回幾十次....好緊張,我跑得....跑了第二個圈已經好辛苦...個鼻有吸不到氣的感覺....而且,兩次跑步,都係咁流鼻水..跑到最後一圈....響1500m起點度,趴左響度....唔知點講....成個人也好攰.....不過我開心是我跑緊的時候,阿翹同張琳係咁叫【賤婷~~~~】之後好多人沿途的也為我打氣...

跑完,成個人散了咁,...訓左響出面.....口upup,係咁叫老公老公,....這是我咁來以來最清楚,同最真心做的野....白痴地...諗住個人叫叫下,你就真係會出現....真係真係真係...好掛住你.....我到宜家仲未脫離到你...好想見到你....好想你出現響我面前是望住我,而不是其他的人.....可不可以施捨一個抱抱給我.....求你。

之後醒左....on居居坐響個場度.....睇住一個個跑完千五,個個都有人扶佢,攬住佢....之後阿sir行過,叫我著多件衫...叫我快d返上後台......但係我唔敢走開....好驚你真係落黎的時候...我不在...不過....又是在自製假想能延續story.....你沒有,你永遠都不會再這樣對我,所以我已經好耐未比人好好的對待過.....

等到成個比賽都完左,d人開始執野玩下個game,我個魂魄先返黎......我知道,再沒有可能了.......我和你,應該再沒有關係了,....就是我在你眼中看起來只不過是個知道名字的路人甲.......就是這樣而已....就是我再有幾大的勇氣也沒有用........when you treat me like this,i know wt had happened,我沒有放棄,只是氣餒.....我最想最想要的....都沒有...每次想得到的抱抱,都是在眨眼間就會失去沒有力了.....明天的,班際+跳遠+200m決賽要加油!!!!!



今晚,不想去啤啤了,,,,,,,,,太想知道的...永遠也沒有答案但是,又太想知道答案.....怕那個答案我知道後寧願沒有聽過你知道麻.....很想你為我打氣...一路跑,一路想,如果我跑贏了,是不是可以做返你的女朋友?ha,低能!!!!!!


#從未離棄,即使中槍

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home