Why don't you give me a hug?

Wednesday, February 02, 2005

shouldn't cry

Try to tell me
what I shouldn't do
I can't ever run and hide
I won't compromise


ya,今日返學開頭都受住唔少的拖累////一早仲鬥氣唔交hw,之後串死左個家嫂.....響5a仍然搞出左唔少笑話,我覺得自己有d變以前會成日記住d搞笑的野.....宜家剩係會記得,好好笑,岩岩就是岩岩,有d野好搞笑,令我係咁笑,笑到肚爆痛lunch食到我好飽,小息又吃了野,今日不斷的吃野呀~

我記得一樣野,上中文堂佢問左好多iq題第一個,証明左我數學真係好唔掂,因為得數學唔掂的人才會答中的問題,我一野就up左ans出黎第二個,諗極都唔明,最後就真係明了話咩你有幾多隻手指,10隻,咁如果有10隻手,有幾多手指....之後好多野都唔係好記得,之後我又忽然覺得自己非常好學///因為我係咁問,對比同反襯有咩唔同.....不過好似冇人解釋到我明....呀,我仲記得今日有本好細細細本的so色詞選,ha,so cute

maths堂根本冇人聽佢講野,大家做自己野,我響度係咁寫寫寫,因為3日冇記低野了.....ha~之後個burberry,笑死我....【哎~哎~哎~~~】尋晚又訓唔著,看書,天寒地凍。不過是本圖畫書,so,看得我好快,好開心我幾鍾意本野有幾句好正【我見青山都嫵媚,料青山見我應如是】and【今夜故人來不來,教人立盡梧桐影】

今日拎住ive,又好唔知點的感覺....救我.....真係唔知點算....宜家就是要考好個會考,但考完之後又是一樣的徬徨咁,點好呢?????/????呀呀呀!!!!!


今日過得不錯,希望明天都可以咁今日過得不錯,希望唔係自己呃自己今日過得不錯,希望明天的6運會得啦...不過隻指公的附近,痛得很,點解會痛埋d咁ge地方............又同媽媽吵了幾句,唔知做咩呢排佢一問我野,又係咁講野,我就覺得好煩.....真係好煩,搞到一野又bake過去,但佢又冇咩.......唉...~好抆~


呀~......出了~【死神首曲 2】了~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home