Why don't you give me a hug?

Tuesday, February 01, 2005

she or me?

尋晚因為yin的關係,所以鼓起勇氣...問你可不可以陪....我等了一個晚上,一個上午,你回我:"我決定了,...不去了"....我會尊重你的決定,不問原因....所以我也不出去了,就算有好多野要買也好,我沒有其他意思,只是想你陪我而已....我不要其他的人回到家,哭了很久,原來扮開心是好辛苦,我要玩得好癲好癲黎遮掩果d我唔想面對的野,,,,,想見你,留了言,什麼什麼,通通也想告訴你/但我沒有力了....我唔知我從前d力響邊度黎....哭到塊面好痛....拿住左,...好痛....連個心也拿了...


你info的那個人,真係好感激佢因為你會為了佢,戒左d唔好ge野...就是我叫了好多次你戒也是沒怎麼....只是應我哦的時候我明白我自己應該點..但....點解我仲可以咁堅持我唔明點解自己唔驚....點解我尋日可以咁勇的說繼續的愛落去??單方面地愛原來好辛苦>>>>我諗我講唔出口我想講的野因為你不會在乎的時候,我說幾多也是廢的

我明白
i totally understand.
就是開不了口讓你知道。

我的心情好了一點,是因為收到誰的offline msg?這,算不算是一種支持?今天,聽到人說鼓勵,原來鼓
勵也是雙向的要求別人之前,是不是應該想下想自己本身,是不是應該先要求自己先?

愛一個人,應該先放下自己,不應該太自戀狂....一個人太自我中心,試問又點可以去愛其他的人....我的心情好了一點,剛剛在阿媽響度果時嘔了一次比佢啤住,佢又係咁依依哦哦,又哦我,又哦爸爸我地兩個都廢事應她,我有我繼續嘔,爸爸有佢繼續食野....

在心情最低點時,想找人哭訴....如果再唔講出黎會癲的///我打了一次電話給他,第二次,也沒有人聽....落了去,找受傷的飛兒還撞到鬼鬼怪怪的吳家池,之後一起啤一啤....又講了一陣野,為什麼他成日都唔記得我叫咩名,....又響度問我叫咩名....



低b之後又一齊唱【你愛我還是他 就說出你想說的真心話 你到底要跟我 還是他.....愛~愛~愛~愛】好好聽的歌....

返到黎,洗白白,開始舒服左d,冇再無lala的喊好冷靜地咁洗白白.....之後好乖咁看書,慢慢平靜的話明天我會可以好開心的玩到癲.....今日她說【我係咪好on居,係咁跑...如果跑慢d,可能就可以比佢追返,唔洗宜家估估下】我剩係覺得好攰....好耐都未試過訓一餐開心的........

塊面....好痛,可能又敏感...紅了一達達....爛埋面仲好....沒有開心......唔開心....又唔知自己做咩

還有你的"千里共嬋娟"是指她嗎????
今日咁凍....你仲剩係著背心....凍唔凍呀你....小心身子呢~
願你快d找到你ge動力,咁就可以快d身體健康了~
今日明白到我已經去唔返以前的自己,因為以前的自己總是有人在身後撐住撐住,冇唔開心返到屋企可能對住你bilibala...But now已經none of you....
最後你對於我的dating.....just ans:"我決定了...不去了"其實耿耿於懷....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home