Why don't you give me a hug?

Monday, March 21, 2005

extremely tired~!!!!!

真係好攰....仲辛苦過做古呢......真係好一腳踢ga其實...其實其實好打雜ga,..又冇糧出,得個做字..haha....不過又真係好好玩同埋好開心囉......我覺得大家都好合作.....同埋我又影左好多相了....keke....好開心呀...我覺得我d衫整得真係幾好,唔錯..呵呵....估唔到最後我自己都出左鏡.....不過只係個背面...影左...不過都唔知會唔會放到出黎....kaka....

好攰,好想要你抱一抱,不過已經明白,此情不再~

不過今日仲發現自己個樣殘左好多好多多多多..........






最後發現d teacher 間ge野....令我覺得大人ge世界真係好複雜.....個天今日有d灰灰黑黑....想起你.。ha.......永永遠遠,只係一個懷念,我會不斷這樣告訴自己....最唔開心ge係我羅唔到個心比你睇,究竟我個心係點諗....不過我知道,我一定會過到!!!!!而且身邊有好多人support,好耐未試過,發現自己身邊真係有人,....而呢d人,係唔會走唔需要任何promise...唔需要呢d野佢地都會響度..!!!!

#是否成人的世界背後總有殘缺?

【我的心裡只有你沒有他】.....好聽...!!!雖然唔知點解你會找到我,點解你會知道咁多野...不過,好開心,你仲記得我haha........you are special.!!!!!!only you....我地係咪已經超脫左啦????

#我愛上 讓我奮不顧身的一個人

今日,我想起【天黑黑】呢首歌////突然,我剩係想繼續做返個細路.....我喜歡返學,剩係玩,唔想再面對任何ge野今日看了張相,覺得自己殘了好多,連聲也沙了好多....ha.....好多野就係咁日積月累....咩都唔同晒.....其實,我知道,好多野都變晒質....emily的loklok變返做以前的loklok其實我會好開心....因為,有d野終於等到佢返黎so good~!!!!

haha.......好攰,我好大聲咁響條街度,話要抱抱....呵呵【我要抱抱!!!!!】so good!!!!謝愛我ge每一個人.....!!!!!!!因為我知道你地真係真心對我....我相信你地.因為相信一個人係好需要好需要!!!!勇氣ga!!!!唔好睇小呢一樣野.!!!!!

信任,係人一種接觸ge橋連接人與人之間的心的野也是因為信任所以信任是雙方的,就算只是我一個人話信你係冇用,都要你交個心出黎都要你信我信你先得!!!

今日金句:【信者得救】

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home