Why don't you give me a hug?

Tuesday, January 18, 2005

Jay,happy birthday to U

岩岩聽到wai shan的background music,好正,,,【that's why (you go away)】又令我想起好多野....今日每一樣野都好值得我去思考

今天,是幾好的一天今日wong wai yan 踩x........一早睇報紙,睇到有d想喊.......【介意】,,,,羅埋份野返黎,慢慢思考劉汶冇返....好悶的上堂......中史溫極都唔入腦的.......

今日知道個【原來恩典...】個野係可以突野出黎的時候,無奈到極之後///lunch睇低form個流水....好搞笑下....之後放學,成個散晒仲要繼續做....今日個試水試得好順利~個【原來恩典...】okay啦....搞到差唔多5點9先走....都算okay,整得.....掛左上去第一野的感覺就是拖住你叫你來看...最搞笑ge係我一拎出去果時.....你就行緊過黎.....落樓梯.....我驚到即刻扮咩都見唔到....繼續掛上去...


#怎麼隱藏 我的悲傷 失去你的地方

之後想完又覺得自己白痴....又發夢....之後去吃野,好飽...返黎開icq,yin比左d leog圖我睇.....好鍾意....又令我好想買返果套堡壘黎砌...佢話聽日唔知點左咩歌果d.....仲要寫左我全名......好無奈....但明天一定要聽的我 我記憶中今日都好似見到你好多次....好少可以響學校見到你咁多次...不過次次手上都有野做緊咁....望唔清楚你...ha~ 咁岩仲要你一落樓梯,我就行返5a.....響呢一個moment,我突然諗起尋日pe堂我追住個波時同個波講【唔好走呀,唔想你走呀,我唔想唔見左你.....】但係個波都會繼續的look落去...因為個地是斜.....咁你係咁走..係咪因為個地球係圓???

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home