Why don't you give me a hug?

Monday, January 17, 2005

leaf,17


葉十七

我是17,i am seventeen,仲要就黎17歲....
after17,just do me!!!!!!!!!
人地話17歲會特別開心......因為我今日都幾開心///唔知自己開心咩......
我有一個想法,去到一個空曠,超超空曠的地方大叫你ge名ha......
叫叫下就會覺得整個人好軟.......用盡力的感覺永遠是最好因為攰的時候,就不會再失眠。

愈聽【fantastic world】愈正...特別是那一句"i love you mei~"
今天,又沒有我的pe鞋,那屬於葉大婷的pe鞋....你又唔記得帶,很懷疑你有冇放我上心..
不要懷疑,他根本不需要放我響個心上....
我還是不是葉大婷??不過我相信,葉大婷是另一個人,不是我.....兩個不同的人...之後又借了j的39號,之後同winglee再次交換著,38號的,第二次著已經慣左...如果再著返我的36時,感覺唔知會點....為什麼總是身體先熟習一樣野先,個心永遠不同步

今日,very enjoy個pe堂.......好努力的跑......只要向前步,就算做不到第一也會做到第三雖然冇jacket,真係好凍下,但凍凍下又冇咩點...就好似痛痛下也又冇咩點了...好開心過左個pe堂....今日過得好快.....上到黎個肚已係咁打鼓////

之後miss tsui tsui冇返,成堂我地玩水管,成身&成地也濕了好開心的到了lunch......吃得上算開心.....返黎見到有人玩果d我唔知叫咩的野.....我好想響地下看的...不過冇人陪我看,佢地話上去....上到去,好多人,又是冇人陪我看....當我想叫人話呢個點樣的時候,擰轉身一個識,一個講到野出黎的也沒有算了.........他們剩係叫我走.....話冇野看.....搞到自己一個人響度看....有點悶,有點無奈.....

LB放學仲要留響度,整個【原來恩典....】放學已攰到死死下,3個人一齊返去,佢地有佢地講,好攰的訓左響度....落車,一講【大鑊飯】&【人民公舍】又笑死我.....

我知道我不會是第一,我知道我不會是第二,我知道我不會是第三,更加不會是第四.....5,6,7,也不會有我份....因為我是17,還是只有71....ha....咩都已經冇所謂,對我黎講好多野都冇所謂了....既然最最最最在在在在乎乎乎乎的野已冇左的時候,還需要去對其他的野有所謂嗎?

岩岩有一刻,只要一尖叫,就會流野出黎....好驚。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home