Why don't you give me a hug?

Monday, February 07, 2005

perparation

講真,我已經冇力去做d咩野...聽日叫做散心啦,,,,,,好冇?

我就是講左幾多次都係冇用,所以我覺得自己響度講廢話沒有逐秒逐秒的加倍愛你了...雖然係咁,但係我知道自己果種感覺仲係愛...是苦澀的是受7傷的....愈想愈覺得你很自私.....今日放學同夜晚落去,成日唔記得野,成日要返轉頭,成手都拎住大把野,又多人係咁撞我,想點.....成個感覺就是無奈....

你有喜歡的人咁又點......好似你咁講shit!!!!!!!!衰人,......你愛我嗎?如果真是愛我就不會這樣對我!!!!今日,真係好嬲...唔知自己嬲咩.....ha~全部都係衰人黎ga,....搞到我冇新衫著....次次都係咁....有邊次你會比銀我買衫.....宜家黎買緊係冇衫買啦,...妖......好唔開心....次次都係咁...我幾時先有新衫著......!!!!!!!!!!!!!都唔知咩人黎ga!!!!我懷疑從來得我自己在戀愛,我覺得好辛苦,.....

求下你...找下我都好呀....一唔見你,個心好亂記唔記得個囉囉亂....呀,...我地又是好開心地講個囉...why......

沒有說好的晚上,是因為沒有battery嗎??我又在為誰找藉口???

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home