Why don't you give me a hug?

Sunday, February 06, 2005

thzzz


謝一謝你

今日心情好,唔知做咩好心情,好就是好....我知道我自己又是白痴地....sd了個永遠不會有人應的【好的晚上】出去但是總是賭下你幾時會應,賭下你幾時頂唔順就鬧我無聊....是不是有點自虐的感覺,幾時開始好想你留意我的....就是好想和你說話而已做咩我成日就係咁一廂情願....果日你咁抆,我還是在唔知做咩.....果日你咁火,我還是唔知在做咩.....可能我永遠都會係咁唔知自己做咩

不過今日睇左書,佢話,如果係real friend ge話,冇見一陣個心就會掛住這個fd,.....希望我還可以給你這種感覺....我不會飲酒了,我要留返條命......看你看一個遠距離的你,也是一個不錯的選擇,我還未愛完你,....等我愛完先...再諗其他野吧...我一直的心願只不過是在看看你...看一個可愛的你...你說沒有人理,多麼的想tell you,還有我....不過說了又如何,我覺得自己已經幫不上幫了...你係咁話自己錯的時候,多麼的想tell you,那麼就去做返岩佢,不過冇說出口,因為很多人寧願做錯也不願做對...

真的真的,還好愛你尋晚那杯檸水,.....沖得出那種味道時,很想哭....是不是想話我知,我已經可以冇左你響度都得了?我唔制......我自問自己仲好需要你.....就算你已經唔再需要我,嫌我響度左頭左勢.....很想開口問你,13號可不可以一起吃野....好嗎????

不過連出前一丁也問過了....算了,不行就是不行...你明唔明呢,究竟不過,如果那個你感覺對了,是喜歡的話,記得加油,不能親口叫你加油,為你打氣,也想在背後的叫你加油.....不知道你會不會感覺到.....不過,就是有人支持著,感覺永遠是最好的.....如果那個她,你可以為她戒就好了,那麼你就會身體健康,我還想去謝她,令你變返好了希望,你會開心,會快樂......我明白我自己唔應該再太明顯地堅持著,對誰都沒有好處.....仍然想抱抱......那個抱抱,,,,,,給我一個支持的抱抱也好吧?就是因為錯了,才知道什麼是對就算知道錯了,也不一定要做對


我發覺自己又開始失常,失心瘋咁....係咁笑.....咩都笑,以笑遮醜...愈來愈覺得自己好虛偽...我唔知自己做咩了,又....你有喜歡的人,我應該不應該太開心,但我又做咩開心,想起你會為她戒,就覺得好開心了.不想你吃那煙.....一直都不明白做咩要吃....就好似我唔明做咩自己要飲酒..唔飲好似差咁d野...少了你,已經好辛苦,唔想又少多樣野...飲了酒,可以發夢見到你,可以易d訓到覺...

我今日傻左的........又好有遊雲feel....唉....我真係估中左男班長......唉....不想.....再開始什麼了不想再相信人的感覺......說過會等,我知道他會明白,沒有你的【好的晚上】他却同我說了【祝你有個很好很好的晚上】他說會每晚跟我說......我不太想要......好似傻右給人取代的感覺...但有人上心我的事,是不是件好事?

我不要,我不要....我剩係要傻右....得傻右先知我要什麼,我知道,我自己最想要什麼跑1500的時候,我一路跑的時候,就黎想放棄的時候是傻右這個可愛的樣子支撐著我....雖然終點什麼人也沒來接我....但......這樣給我空想一下已好夠....多謝男班長的喜歡,多謝男班長的care,多謝你唔介意我的心裡只有他....

就是每天憑著你info在guess....今天你在喜歡了的後面加了"shit"...讓我想起你講shit時每次搞笑的樣


#guys are so hard to trust

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home