Why don't you give me a hug?

Tuesday, March 22, 2005

don't leave me too far,plz


不要離我太遠

宜家只係識得形容到感覺,已經痛到唔知自己的心情.....冇錯!!!!!!做人太執著對自己冇好處......單方面堅持也不會有好結果

今日係唔想起身......尋晚chat左好耐.......其實有時真係唔知chat咩好,不過同小小一路chat住個心會定d....i think 如果呢排唔係得佢,我好難咁快復活,今日謝sir講個"朋友"的sharing,share得我好開心,呢排的事令我覺得朋友都會呃我...

中文,卷二,okay啦.....好驚卷一,離題之作.....其他都係咁,不過英文mc我幾開心...chinese history仲意我個外....ha......其實心裡千千萬萬個唔開心,就係我考得幾好,都唔會再有人讚我.....就算我考得點,都冇人再錫我氹我......冇人再為我加油....廢話.....低b.....大家都過得好好.......

lunch個陸小倍,整得我好開心....死cheap野秦婉儀,你想點姐!!!!如果你果刻再唔走,我一定發癲!!!!!之後有個學與教....又講果d...不過我地傾得好開心....haha...真係笑死我....好可憐呀.....差唔多個個都有得返frcss.....得我冇.....鳴鳴...不過好開心,阿翹同我一樣好多都....ke...yeah***一收到【讓我高飛】有carol個洗頭水送...之後比人質左好多落黎....

ha放學又搞...其實好攰......隻腳尋晚係散晒咁捱落去....不過見大家都好開心,咁就好了...之後再令我自己滿足d,終於食左個dinner....叉雞你個飯.///今日睇黎大家都響度聽【不要離我太遠】

#請你走之前,仍能讓我發現,曾為我真的心軟

我相信,有出息的時候,就會有能力去完成一d自己ge夢想<---好想響info答你,不過算了,答了又點,可能我答了會令你唔想再寫自己諗ge野落去....

我宜家ge新願望係:搬家

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home