Why don't you give me a hug?

Thursday, April 07, 2005

good mood

今日溫書溫得最成功ge一日,今日再背返岩岩好係上個星期背過的張騫,鄭和同班超ge時候,仍然背到loklok聲,呵呵....之後就背上次背背下冇心機ge玄奘哥哥,好厲害,我又得左,再貼一貼題目搞掂,當然早上又做左cloze ge ex,我知道我知道我知道,我十分sure已經搵返果個自己,又聰明又識諗ge自己,需則好多野要自己去爭取,但係我地呢d平凡人,太堅持同自己冇益反而辛苦左自己,明知結果ge野做咩仲白費心機...haha,我知道我知道我知道,我十分sure自己今次係真係好返晒,我直頭尋晚同阿包tel果時我直頭係咁笑5號或之前ge自己,冇錯!係時候脫離失戀大軍,仲有...就咁打打下又打過左自己最想講ge野,阿jay提醒左我,愛情就是一場龍捲風,愛情係會無lala黎左而自己唔知,所以走ge時候亦都係一樣,所以唔應該成日諗...so good!宜家我個target好明確,會考都努努努努力力力!!!!!fighting!!!!!

#來又如風離又如風

呵呵....尋晚找到個好正的日記,搞搞又發現佢唔係太好岩我,因為好多古怪ge野,呵呵,算啦,我都係專一d好.....呵呵......今日終於捨得去睇果幾本english書,雖然係行行都有唔識ge字,但係我冇去查,我會enjoy呢種"冇字識天書"呵呵......今晚要好好努力我ge maths....同埋繼8格相機之後我又睇中左魚眼相機!!!!!4舊水!!!!haha!!!我要ce之後做自己ge present!!!! 呵呵......等我呀!!!!魚眼眼~~

仲有,尋晚我加左d相落我之前d diary度.....好開心~

尋晚同阿包傾計講起搬屋,so good!呀,佢話有興趣join埋一間屋....good!!!可以分擔下d租麻...ha
最抵死係佢果句,"你響屋企,咁佢就冇得搞我"haha!!!!!!!good!!!!!如果佢敢響我間屋搞我隻包我一定會打爆佢ge the most important position!!!!!haha!!!!!!!

同埋,我覺得自己好叻,同埋要用有勇有謀黎形容一下自己....
因為我為左女班長ge幸福同佢果晚同我講ge一番"廢苦之言",因為我聽完覺得真係廢同真係苦苦地,佢真係當我傻奸奸咁,講到我果時係想笑,我終於明白點解佢愛得男班長咁交關,因為她是好蠢的...


therefore,我今早打左個電話過去,同男班長講:我諗我宜家大個啦,唔洗你呢個哥哥睇住我呢個妹妹,同埋我知道已經冇晒事,所以唔洗再擔心我同埋幫我或者係點,而且我覺得女班長更加需要你ge愛,所以將d時間intense返去佢身上.....

其實我覺得自己講得好好ga....但係我又唔知點解佢又會駁得返我轉頭,係咪真係呢世我都拗唔羸佢呢????
佢當時個態度好cool種feel係好硬咁講:我明,但係我諗唔需要你教我點樣去分我d時間...
其實我覺得佢做咩咁串!!!!!
最後一野扔d野過去:哎呀~!我唔知,總之我想自己一個人!
之後佢笑笑下咁同我講:就咁啦???
我唔知好笑定咩.....但係即係我想講ge野又比佢拋晒轉頭,算啦,至多以後唔找佢,佢找我唔唔應佢








第一張係一月ge我,第二張is today ge我...
有咩different???
那一張開心d??


終於我會再上班 從前途著眼 無暇來嗟嘆
 再病來病去 永遠學不識 心淡

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home