Why don't you give me a hug?

Thursday, March 31, 2005

don't like this

做咩又話自己係垃圾....你如果係垃圾ge話仲唔快d返去你ge垃圾桶垃圾房堆填區!!!你知唔知你身邊ge人見到你咁話自己會傷心會心痛會唔開心ga.....雖然waishan話你成日都係咁話自己,講到好似家常便飯咁....但係...我唔想你咁話自己....就當係我太過上心你ge野....就當係我多事點都好...我都想你開心的....最後都拜託了waishan去做開解你ge人,希望你會比佢開解,因為一個人身邊冇人support ge話,幾叻都冇用,so 你唔好拒絕佢吧....

如果世上有部機可以測到可愛指數.....
你度果時...部機一定爆...因為實在太可愛了.....

尋晚同好多chat到唔捨得放手,搞到最後都溫唔成書,希望今日我會溫到書....因為我真係一個好憎哂時間ge人....尋晚好開心,整張card整到我3點9,我都未覺得眼訓,一個喊路都冇打過...之後整好晒一上床就大覺訓,超good....之後一早比人拍醒話有早晨吃,之後佢地就出左門口....我吃個m記精選吃得都算悶....不過這幾天都在看【四葉草】都okay呀.....其實....之前點解冇看呢???之後仲有個豬柳蛋可以留返lunch....so good ge都...

希望,你睇到張card上99個ge笑同個故仔時,你會真心咁笑出第一百個笑,是真心想你開心。

ps:多謝各界朋友願意抽個空出黎幫我諗個爛尾故仔 ......9999999999x999999個thank you

#來吧me還好,期望u還好,me太想去知道

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home