Why don't you give me a hug?

Saturday, April 02, 2005

ching ming festival

清明時節陽光光

#面對你的hahaha同呵呵呵.....只覺得你愈來愈恐怖

早就話左有d唔好ge預感,原來男班長真係有女朋友,呢件事對我黎講唔係最surprise,最驚訝ge係佢女朋友喊住黎同我講叫我讓返他比她,暈了,we just are friend only,never been thought together with him......最搞笑ge係男班長響呢件事上冇好好咁對我解釋一野,我又算唔算比人呃左野呢?定係其實大家都唔覺唔覺咁收埋左個女朋友而唔opening呢?呢件事係非常鬼異....另外ge一件事係,loklok好似同emily分開左,話左ge啦"暴風雨ge前夕總係sunny非常"......



#要是你心可以容納我,就夠了。



今日終於冇落雨了,所以心情都好返好多....岩岩打打下個post唔知邊個pages搞到我斷左線,又要重打過,響我今日靚靚ge心情中劃過一條唔靚ge線.....一早落去搵位飲茶同寄左個99個笑出去,是的,希望佢係會收到我份心同埋唔好鄙視我咁笑,i hope so.....之後等左成粒鐘d女人先捨得落黎..所以我唯有打桌球黎spending time,好衰ga.打極都係我做輸家,奸到你呀計分ge......今日阿媽佢地去yellow gold beach,再落tst,唔去的,我要響屋企抖下同溫書...之後return home之前響"okay"竟然比我買到beer,慢慢嘆完就黎屋企,係咁心血來潮找返好耐之前做過ge一個一百條q....終於響email 比我搵返,於是再post返落2月27果度.....今日d野好順利,so good,如果比我可以順利溫埋書仲更更更good了!!

#第一次有人用"是旦"黎形容我呢一個人,ha...


尋晚頭痛到我死咁滯,冇人救我,我響6點幾果時相信已經不醒人士,我阿爸返黎果時叫我起身我先發現我自己倒斃左響床上面....之後又話係訓就x返張被啦...果一刻只係想繼續訓,個大頭相當重ga
尋日計計埋埋我沖左3次涼...我相信我尋日係最乾淨ge一day
尋晚洗白白後頭痛亦冇事了,就開始作個99個笑ge story,......首先要多謝菜精,因為係佢而啟發到成個story ge develop,功不可沒但我冇prize比到佢....ha.....之後都要多謝所有ge人比我ge idea,最後出到黎仍然係一個not reasonable ge野,不過本住我創作ge宗旨,我會堅持做得更好....
尋晚長今好好睇好感動....睇到我係咁起雞皮...
尋晚係我呢排最早一晚上床訓ga.....因為我覺得我d頭痛係因為夜訓早起所cause ge....




***關於99個笑的故事

話說從前有個神仙,佢塊面係由一百個笑容所組成嘅,有一日佢唔小心響天堂仆親…之後面上嘅一百個笑容都跌晒落凡間,於是佢就決心去搵返d笑容返黎……卒之佢落左凡間搵返第1至99個笑,但係第一百個搵極都搵唔到,於是終日o拿埋塊面…愁眉不展…

於是有一日,當佢想放棄之際返上天堂時候……響路上,比佢遇一個人盲嘅阿伯..個阿伯話比佢知其實最後一個笑就係響神仙自己度,只要你一笑,果個就係第一百個…於是神仙就聽呢位阿伯所講自己笑出第一百個笑喇…但係個神仙笑極都唔係路…點都笑唔出…

之後又比神仙遇上一個小朋友,小朋友話佢知笑係應該發自內心,勉強嘅笑並唔係真正的笑…神仙又明白,於是佢等待自己會笑出第一百個真心嘅笑…過左一段日子,神仙都係冇笑到出黎…佢又唔多開心,於是就自閉到一間和尚寺入面…

竟然響入面比佢遇到一個得道高僧,而僧人望左佢一眼,又聽左佢嘅故事,之後就發現唔係好妥,,原來僧人發現到一個關鍵,就係呢個神仙係冇一個屬於自己嘅咀巴,咁又點樣可以笑出黎呢,當神仙知道事實之後簡直係晴天霹靂,悲傷自己呢一世都唔會再搵得返第一百個笑。到最後,僧人用佢嘅高深道行用佢身上嘅百寶袋猜出一個好靚好靚嘅咀巴送比神仙,作為僧人完寂前嘅最後一件善事。

神仙知道左之後又感動又捨不得又唔開心,因為當僧人將個咀巴放到神仙面上嘅時候亦係佢完寂之時,所以呢一刻帶住傷心心情嘅神仙根本笑唔出。神仙帶住佢果個痛苦嘅心情返上天堂了… …

如是者又過左一個月,每當神仙照鏡見到僧人送比佢嘅咀巴,都令佢不禁想起僧人而流淚…而今日神仙響鏡中又如常咁見到個咀巴果時,佢發現鏡中仲出現僧人個樣,佢好驚訝點解會咁,於是佢一轉身之時僧人就出現響佢面前,原來僧人真係升仙做左神仙,響呢個時候神仙終於笑出黎,一個發自內心而美麗嘅笑容,呢一個笑容就是神仙找左好耐的第一百個笑容了。


呢個時候,請你慢慢咁e起崩牙,然後羅盤水照住,去好似神仙一樣,一齊去笑出第一百個笑啦

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home