Why don't you give me a hug?

Wednesday, April 06, 2005

sunny

其實,我真係學到放棄了,係咪因為尋日件事我唔知,不過始終要告一段落,我要學識大個,我唔想身邊ge人為我ge事擔心,雖然得到朋友ge關心果時我覺得開心係因為覺得境內係有人關心自己,唔係一個人孤伶伶,不過唔想各位太傷神,而且尋晚得到男班長的打救,我舒服左好多,雖然他不是我想見的人,尋晚好溫馨,不過真係好電燈膽ge我,比男班長拉左去酸瓜話梅....仲同女班長叫做傾左計,傾計過程雖然唔耐,但係言談間,我知道佢想講咩的....我唔係一個蠢成咁ge人.....我會知道之後ge我應該點

今早起身,好乖咁住左響度兩個鐘,讀英文,做左幾個cloze ge ex.好乖架,之後睇電視個"少年張3豐"真係呀,幾驚佢又做"少年包青天",竟然令我笑....haha,所以我決定今日令自己笑,雖然笑不代表是開心快樂,但,笑係一個好好ge節目,於是沖左個熱水涼就開碟"河東獅",笑死我.......係咁指住個mon大笑....之後我竟然冇響果個位喊。今日點都好都叫做真係比心機去溫書,因為我終於進攻去到GDP呢課,呵呵....打完日記我一定會繼續溫ga!!!我應承左自己ge野一定要做到!!!!!冇錯,時間無多,要愛要憎要喊咩都好都等過左CE先搞......

做人應該要理智d,而且一個唔理智ge我一d都唔good

同埋,我要繼續打不死,雖然我不知道99個笑的下落

你講得岩,他唔需要做咩唔需要出口傷人,單單唔action已經係能對我造成痛楚



#而那裡有愛 那裡也有傷害

我今天推介【青山散步】聽得我好舒服,真係好似響個山上面同埋好青新青新,如果可以有另一首歌有海ge感覺就更加好!同埋宜家最想快d有錢打救我個相簿,我要upload呀,低b!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home