Why don't you give me a hug?

Tuesday, March 29, 2005

Because of u

看著一堆堆羊仔堆埋去買名牌,羊群式盲目地仲會有自我嗎??我喜歡porter,會在櫥窗前為佢尖叫,不會去擁有,原因係因為冇錢,但最唔想ge係怕自己會上癮做羊仔...ha,不過買個名牌去應下節都係好事黎ge...有銀買到我愛的mickey再加條平到笑ge褲,需要去充條levis嗎?不過個人會欣賞levis的watch....haha..今日響火車,有個小妹妹望住我鞋上的mickey,已經覺得佢好可愛..走到街上,個個都是穿成咁ge時候,做咩一定要羅條短褲加黑絲襪呢???我寧願踢對靚拖著波褲...對於呢條街,呢d人,不斷口upu【有冇搞錯呀!!!】....呢個就是我眼中ge香港----->disappointed....係時候唔買名牌,去自己做個名牌,「身外物不足以能人型起來,盲目追逐潮流的人反而會令人覺得型不起來。」這句說話好喜歡。

今日又好辛苦咁走左出去整佢地ge handy cam....好攰囉,之後仲話落深水步,痴ga,仲話飛上the peak.低b之後自己離座返屋企,如果同佢地咁癲法,今晚冇得看我的長今了,今晚終於比長今見返連生了.....一定要看啦..係咪先....好enjoy.突然好enjoy個alone feel...之後響火車磨下果本【jet】開心到我呀,今期d插畫真係有創意我鍾意....



相信世間上最悶ge野莫過於成日咁走出去,仲要係毫無目的咁,直頭講句其實同我冇咩關係咁...
而我自己覺得呢排阿媽愈來愈忽略我ge感受囉....
今日,feel到自己已經冇力去令人開心同笑,冇果種power去做呢樣野,so 連entertaining自己都唔想...
不是太攰,而是用晒自己d力去掛住你,掛住你,掛住你,邊個話掛住一個人唔需要力ga......

一落火車,咩都唔理就大踏步咁行行行行....我深信自己行得一定快過273.
好想返屋企,打開部腦,為的是想開icq的第一下見到我ge獎品------>你online
可惜.....你的花花是紅色的。

today's  gold  sentence:我地可以失落,但係唔可以墮落;我地可以唔開心,但係唔可以冇信心。

#我再精明 卻得不到你 /看似剛強實質小女子


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home