Why don't you give me a hug?

Monday, April 04, 2005

happy

好開心囉係,同埋睇左好多野....因為有好多野ga.....
不過我知道,如果今日有你響度,我一定會更高興更開心
但係你唔做任何野令我有更多想像空間就更好了......我就係一直響心入裡不斷糾纏到你出聲叫我走.....呢下係咪真係咁犯賤????

第一個開心係我地仲可以著夏季ge返學學...今日楚ki超可愛呀!!所以一定要同佢影相!!!我覺得一定要快d搞好相簿個空間然後就upload我地好開心ge相....我要話比人知我係幾開心ge!!!!!同埋我ge開心係最鍾意同人sharing!!!




第二個開心係,其實呢個算唔算係開心呢....haha...今日呢個素婉yee又講左句笑到我同劉汶落堂ge野..."應該係c呀可~"頂呀.......真係好起雞皮......希望佢以後講野之前要3思下我地個感管神經啦......


第三個開心係,今日終於鼓起勇氣出佢地出去,所以係我著住我心愛ge夏季去行街街ga....佢地先出發,我殿後,不過可憐ge係mobile冇咩電,搞到唔可以同人sms....一落到sha tin,竟然比我見到有個果d職員響6樓要跳樓,我趕住時間唯有一路行一路睇,但係我覺得好笑ge係hk人仍然係好鍾意睇熱鬧,仲係湊熱鬧當睇街頭表演咁羅晒電話相機影低個過程.....之後響美心吃吃吃.......之後又影影影,我幾欣賞佢大堂個燈燈.....

第四開心係我今日影左好多相,仲要係因為著住夏季ga!!!!so good!!!!!




之後又癲左咁落去mk走兩野,好失望之中ge預料之內,因為我最想要果件阿b裙裙真係冇呀.....鳴鳴....之後好唔開心咁買唔到野比阿b咁走走出左兆萬了,第5個開心係,之後好開心咁響潮流果邊買左個袋袋....呵呵..係一個我理想ge斜咩咩.hope我自己唔會用兩用就扔佢埋一二邊...仲有件衫,兩樣都是pink的!!!!正..最緊要係真係岩自己feel...仲同個sales好好傾,佢又真係好好人,兜兜下見到件tofu tee,即call阿lu叫佢黎買,ha,其實我睇中左件tee仲正,不過寫晒限量版咁,一定又要洗大量銀兩,noway,同埋都唔知係開心定唔開心,我銀包冇晒銀......恐怖==

第6樣係因為我睇左好多有靈感ge野.....

第7樣係我終於開左口同阿媽講我唔會讀中6的野.....雖然佢係接受唔到,最後我地決定押後再談.....

之後好變態ge係,我條腿好痛!!!!!!救命.....之後搞到我第一次吃dinner吃得咁冇癮好冇精神,好痛,而且覺得個阿妹好變態....唔知咩人黎ga.....響273上,我諗左好多野....係我自己一直冇去面對自己,只要一面對自己就發現果個真係ge自己係好痴線,為左個衰人搞到自己好痴線,愈睇得清楚自己愈感覺到..........真的好痛。


祝各位兒童節快快樂樂開開心心.....呢個節日冇人祝我任何野,令我覺得自己冇過節的感覺,不過算了,反正講唔講都係咁......同埋,我比yin講中左,所以ge野唔係我唔鍾意唔想去做,只係想佢一個with me去do all the things.呢排好多節日,令我諗起佢話過以後每一個節日佢都唔會令我孤伶伶,會響每個節日都帶來開心......是我過份天真和憧憬,使到自己才會這麼傷心,但一切一切又是這樣真實發生,but 都過去了...同埋,對於我溫書個狀態....唔知點好......點樣可以令我溫到書????????????


一見到呢個野,就想起你,於是不停拿一個好的角度來影它

愈來愈欣賞2R佢地果份力!!!!

#是誰行為會使他這樣怕? 

錯在你如此刻意吧? 

難道你不開口有用嗎?

"兩敗俱傷"4粒字是不是正正形容到我和你?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home