Why don't you give me a hug?

Saturday, April 02, 2005

painful

岩岩終於完完全全搞好左個diary網了....原來之前係留唔到comment ga,唔好意思的,都是怪我白痴了,宜家可以give comment了...呢個係多謝果個冇留名條友講"fuck off",拿我唔係想打粗口,只係佢真係留d咁ge野....我唔會嬲,仲好想問佢係點可以give到comment....因為我禁極都禁唔到入去個#ge site果度....好厲害下.~

岩岩個【殘酷一丁】我有笑ga,但我是真係覺得好笑而笑...而不是應承了男班長才笑,岩岩見到到個5星戰隊令我諗起5b果4個白痴...haha.....之後個男人(joey簡左果個)笑死我....不過我又唔係話笑得真係好大果隻,好笑就笑笑啦....我覺得最好笑係佢地兩個d開場白,"忠李心口","容c奇案","盧淑兒演唱會"後,仲笑我唔夠咁,黎多個"李祖忠演唱會"ha....當見到佢個sms,我都黎唔切應佢就開場,唔係我會問佢單女朋友的事,....haha....因為我睇得出佢女朋友好愛佢....ha.....不過我係好胃痛....一郁就痛之下,我決定快d訓覺咁就唔洗理個感覺......不過我真係好想同你一齊睇一次【殘酷一丁】......因為,同你一齊,睇咩都笑,又令我想起同你睇【咒冤】係咁笑....haha.....你比我ge開心係最多,而痛亦係最深ge.....

#我怎會傻到這樣求你.....

經過佢ge分析,我響你心目中應該係透明了,所以唔洗提第幾個問題
呵,我地個summary係,我有男班長同女班長,so good!
冇錯,今日係溫左小小野,背左多多野,原來一個鐘係可以溫咁多野

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home