Why don't you give me a hug?

Sunday, April 03, 2005

be quick!

連續兩天都在replay【呼天不應】,一定要聽呢首野,好得,當然要留意歌詞啦...死喇,好驚自己會因為呢首歌會買【喜歡joey3】呀....但係如果買了,我又會買埋【喜歡joey2】黎草,因為我有係【喜歡joey1】ga....果時係因為為左【這分鐘更愛你】而買呢隻碟,我就係呢種人....為左一隻碟入裡ge一首歌而去買一隻碟.....之後買左返黎係咁replay果首歌ga.......my life style...

尋晚係勁搞野,on到差唔多2點到off左諗住ga.....呢個時候我仲見到劉志強online中,係咪唔洗訓呢佢.....定係又係吃緊野咁呢....ha.....快d收到99個笑啦!!!快d收到99個笑啦!!!!快d快d!!!!!之後突然發現我比人羅左本有andy lau ge jet,而佢又投降又羅返出黎自首....之後我地兩個好搞笑地係咁睇jet,響呢一晚我發現自己有3本以上的jet係未睇晒....而且係每本可以只係睇左about 35%左右....死了..我唔容許自己咁....haha....而且落到去3點9終於捨得上床訓,之後響我地睇jet個process中我阿媽係咁叫我地好訓啦好訓啦咁.....而且訓晚響度陪空虛ge waishan留言再覆再留言....ha...冇錯!!!!we get it!---->"好型!!!"之後又比佢搞到我好想睇返個河東獅囉.....因為好笑and感動.....好少碟會睇到我喊....呵



我在真笑,,還是苦笑著..
這是他說的話,為什麼佢一講呢種說話ge時候,我知道係真之外,仲會個心痛痛的...

#兜兜轉轉的掙扎過程 花的心血你都望清


今日我一定要乖乖地去坐響度,溫6個鐘ge書,我係唔會輸比溫左8個鐘的人ga!!!
呵呵........岩岩睇中左個著LV套裝ge一對熊仔,超可愛,當然係假果種,但我又愛不釋手咁......本來25銀的...之後個老闆娘好好咁只收我20銀.....謝謝你....
岩岩吃lunch叫了火腿奄列,係咁好努力咁諗我同你響火腿奄列上有冇發生過d咩片段,though i keep thinking,there is no memory on that.仲有...




今朝我懷疑我地10.20.30.40ge4個女人係癲左...咁我講左尋晚睇果單工人想羅果隻豬ge精,then個豬反抗,將個工人個囉咬到血肉模糊咁啦....之後佢地又開始講啦.....

之後有人就話之前唔知邊度有隻牛懷疑性衝動非常,突然就走去發姣追住個農場個男人,當時個男人去緊toilet...之後條褲就咁跌左落一半咁跑跑跑,隻牛就仍然咁癲狂地追追追....點知因為條褲累事搞到個男人跑唔到不得子,仲仆左響度,最後好可憐咁遭受呢隻雄性ge牛蹂躪....你睇下.....係動物強姦人類.....

最後仲黎多一單..但係好難打出黎.....係同樣咁好笑.....但係可以講出黎ge就係,just微笑,其實我覺得真係好笑,但係點解唔會好似我阿媽咁係咁大笑呢......呢件事係相當神秘ga......

哎呀,我搵到我買b的下一個對象呀......我覺得自己會鍾意Fancy Pansy 多過kozy呀...
我諗會平好多同埋個樣會可愛d...因為我宜家最想要一個b是有齊陰的.....哎呀....要去問下價先~係一千銀上落ga...又要慢慢草了.....我宜家身家得6舊水咋...可憐到我呀......比人食左d銀呀....鳴鳴...唔制呀///////!!!!!!



#即管貶低我 諷刺我難成大器
家中餐枱 不想招呼三五知己
床頭位置 我永遠關守給你
就算卑微 我只想抱你

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home