Why don't you give me a hug?

Monday, March 28, 2005

move back here


唔知做咩,可能係我用厭左hkflash了....所以又想搬屋,之後想搬返去舊屋xanga,係就係舊不過都未用過ge,其實果度應該正過呢度ge,起碼有幾link首歌麻,...不過錯在佢冇得比我打返past果d囉,咁我點搬屋呢??之後好地地又要人地轉簡體wo.雖然話我唔會比個site人地,但係都唔好咁虐待我隻眼ga,,,,最後搬返黎呢個唔新唔舊都係岩岩好ge地方.....希望我又唔會用政就得了....唔知我自己有冇咁好耐性搬返d野過黎.....由05年果d開始搬都仲okay呀***

尋晚因為比yin一句"仆啦"搞到我冇理佢,我話唔會同佢講野的,之後佢今日竟然...響icq同我say完sorry但我又繼續冇理佢之下,佢sd個sms黎話【我同你道左歉,你都仲唔理我...但我無所謂...因為頭先我記得自己講過,就算呢個世界無人再理你都好,我都唔會唔理你,就算你望完呢條短訊,你都仲唔理我都好,但我點都唔會唔理你...】我果刻真係唔要好嬲定好笑,不過果刻,我自己係感動ge..不過句野真係幾深入民心了..因為有人咁同我講,而且我知道佢會做得到....但,心目中ge人不是咁,說過不會離開我,但離開得我最最最最徹底ge....係他



今天,口upup不斷的說:"p your k".....係一句幾good的說話...最後我p my k咁看埋【野蠻師姐】個b碟,終於我可以一個人順利地finished左....真係好好睇....同埋好鍾意首英文歌.....當我見到明宇將個琴paint晒白色果下,感動到我呀~....今日好想掂下好耐都未掂過ge書,好唔好呢......其實我有好多野想做ga......但係個頭痛到爆,找唔到人陪我去see doctor,真係想死......我今次真係真心真意想去為了個頭痛去睇一次.....算了,痛爆左仲好,唔洗再去想他最後好乖咁執好左d notes,因為d notes令到我覺得自己係一個鍾意tidy ge人,但本身自己響任何一方面都是untidy person....

好悶之下打了個電話比男班長,他說了句我覺得幾岩ge野「船到橋頭自然直」嗯^^

今晚ge長今終於冇咁悶了.....yeah***好開心呀,長今終於可以返去宮入面,最抵死都仲係佢同大人果度啦...同埋【xx,三個不通歸鄉...】係咁講....笑死了果兩個人鬥氣~

#根本不知道為何終止一段愛

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home