Why don't you give me a hug?

Sunday, March 27, 2005

About last night

突然間,今日,有一刻,覺得你好cheap      
就是很cheap......於是很快就比人買晒,唔輪到我
但,下一刻,我又覺得你好expensive    
就是太過expensive.我無法擁有,cannot afford


尋晚真係好笑到我呀.......其實有d唔好意思....而我就是第一次行女人街可以行咁耐的....ha~佢地講價真係令人嘆為觀止......200銀就問人50銀得唔得.......59銀的...講到20...勁~!!!同埋個街頭小食完左個dinner.....正!!!!其實我真係好想試下果個雞入面有糯米飯的....13銀....唔貴....但都是簡左個大腸~好好味~

個酒店好好玩...可以係咁比我影相~幾好玩ge...不過真係好攰呢......同埋....尋日隻錶..一撞無lala斷左.....好恐怖.....咁硬剩ge野都可以斷....好想死~~~我一路行街一路諗住ge只有你....剩係知,如果呢一刻你響我身邊我一定會好開心!!!一定會係咁笑....太多野都想你響度.......




#在轟烈的慘烈的新世界 打爛規則忘記這男孩

I can't control my brain that it always recall your smiling face.
就算是不是寫給我...不過幻想下,已經好開心~

Result
星期五女人
女性化浪漫主義的女人,天生就是會愛情的動物喜歡美麗與和諧的事物,
性格溫柔而且心思敏銳
十分重視情人和其親人,希望雙方是對等的付出期待對方用心經營感情
希望伴侶能安撫呵護她,喜歡沈浸在被寵愛之中希望能跟隨在伴侶身邊,
不自覺地造成對方壓力
浪漫的行為可能打動她,而且令她感到幸福不已對愛情毫無保留地投入


今晚最無奈唔係有冇你響度,最shit的是冇得看【殘酷一丁】

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home