Why don't you give me a hug?

Wednesday, March 23, 2005

is U again

未打完的日記.今日只能在有限的時間嘆句:又係你!!!!!!點解又係你!!!
就係你個人唔出現,個名都要係咁出現,精神折磨我完未!!!!!


我的花花夾.....最後也爛了,今日是斷了...第一次不是甩花,而是斷了........呀~!!!!!其實真係唔開心.....已經剩返ge野...仲要爛多野.....又要痛多野...一家會補打日記神呀........保右,明天惜別順順利利,因為菜精花了好多心機.而且我看得出.她.唔知點解....不過.....唉,算了....可能我們每一個都是孔乙己吧.......總是死撐著......

#就算 我最愛你 情願好好遮蓋



放學之後看到了社際排球...阿yuen都有份落場...之後好順利咁整好左兩個咁正ge電話....
同埋又同盧生呢個超級大好人看埋個首映....good!




今日yung來了,ha...一野就抱住佢haha....好搞笑地吃dinner,好開心咁講野....好耐都冇試過咁係咁講野...

補打:::::最想記低係.miss luk上上下堂之後問起個一個討人可愛ge老闆係點ge...之後我答"肥嘟嘟"ge之後她就話"係囉,劉志強細細個都肥嘟嘟好可愛ga"我初初咩都唔知,之後諗諗先明佢講緊佢成班冇出聲.......靜左落黎....之後yung姐來了,好開心咁去吃飯....佢地又係咁講我男朋友.....幾時講已經冇左好算了,唔講....唔答佢地就得了
同阿翹等阿ken落黎.....係咁頂佢....ha~冇錯就係約埋3,2,1之後一齊講
"頂~"

L is for Lovable
E is for Edgy
A is for Athletic
F is for Fantastic


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home