Why don't you give me a hug?

Thursday, March 24, 2005

Last day

今日last day都算好開心....惜別果時個心就黎跳出黎.....因為d time ge問題搞到我唔知點了

之後一早聽到5c係夾band就知道有他了,但是,沒有了上一次小fans的興奮,他的野關我咩事??而且那是5c的事....之後惜別又叫了他出去....講兩句睇返d舊相其實真係好過癮ge.....仲要唔知做咩一開始,又叫了他的名....想點為什麼這兩天佢個及都要係咁出現響我身邊....好無奈我地唱歌唱得好開心.....好似有d off control...之後到5c....我拍了.....但是沒有拍到他...沒錯,佢係屬於5c ge...佢唔捨得5c多於我.頂~!!!!!之後5c又勁長wo.....搞到我超抆....響佢地repeat唱的時候.....我一野hur左聲.總之成個過程都唔開心!!!!!

之後仲超頭痛......這幾天都係咁痛,想點姐!!!之後成個人冇咩心機....個心好唔舒服,去左lunch返上黎,好明顯是佢.....好明顯我地係眼神接觸左,好明顯佢個行為已知道佢避了埋一邊....但,,,,,,那感覺已唔知點樣講..

之後崇拜,好開心咁singing~then同miss chiu玩得好開心.....羅住電話周圍去玩....個課室剩返ge野已經比我地羅得就羅人去留空.....臨出門口也要比我見到佢背影,咁岩同阿姿影緊相..果時一見阿姿仲想叫阿姿.....見到隔離係佢已經想死了救命呀.....可唔可以唔好再出現呀~!!!!

#你已經遠遠離開,我也會慢慢走開

我會學著放棄你,是因為我太愛你

好辛苦,我不斷問自己那個問題.....對了,對了,所有野都係optional....還有,當我聽到你把聲的時候....我好似隔左好耐都冇聽過不過真係好耐都冇聽過....你把聲,沙左好多



到最後我最最最最most欣賞ge係aunt mui的執生技能....好一句【miss,我明ga啦】值得我為佢拍爛隻手呀!!之後wing yee把聲如miss鄭鄭咁講好入咪同埋我覺得佢對白做得好!!!菜精ge定時飛出黎提示好抵死,為左個靜靜+正經ge hall帶黎笑聲.....雖然最後因為個time ge問題搞到有d爛尾,但已經覺得5a同人係好出色了!!!!!!!希望係一個好好ge回憶.......不過最想響last day打到一次排球ge願望...好遺憾咁做唔到~不過算了~





岩岩看了好多人的xanga,我記得我好耐之前都有一個ga...不過html果d野搞搞下,搞到我自己冇咩心機繼續整靚,之後就give up左...不過算啦,有個nonleaf我已經好滿足,有時我係會考驗下自己有幾多耐性,會唔會又用用下又唔用唔打,其實,我係咪應該要比多d耐性落去呢,岩岩看看下,覺得自己好需要返一個"老公"....我要面對我自己,我係一個好需要人地愛ge人,所以一直冇左愛人會好想死,當我一面對自己個心果時,發現自己有呢個想法ge時候,又有一種唔知係咪叫衝動ge野叫我去找他,但是我唔可以再為了這些間歇性衝動搞到之前係咁煩到佢,我知道自己係會煩到佢,打搞到佢,之後果次仲搞到佢好激動...佢一激動,我自己又會清醒返...所以呢排我都盡量清醒,最好笑ge係,我將佢個電話no,改左個fly個電話no,咁我衝動d咩事,都唔會出事...呵呵...真係多得她有呢個suggestion....幫左我唔少......所以我今日冇再變做小fans咁.....haha.....做得好呀肥葉!!!!!!!!yeah******~~~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home