Why don't you give me a hug?

Friday, March 25, 2005

just have we only

二人世界

#花光氣力追也沒法 趕到共你雙雙的趁墟 哭乾了眼淚 
不管抱著誰 只想愛能平凡像清水 只懂拼命追也沒法 
趕到令我實在有點累 即使愛極動人像香水 
可惜雙方各有些顧慮 如若捱下去 心窩各自碎
原來呢首歌叫【趕】,真係宜家先知,咁耐的,好鍾意d音樂




終於走左出去,同阿庭二人世界,yeah****佢今日算係遲到,最後去到mk已經11:30am,唱唔到k lunch有點遺憾對於呢個,不過之後我地決定去看戲本來看【見鬼】ge,最後我又簡了【變相怪b】好好睇!!!!!真係好正,我覺得個配音配得唔錯.....ha....>個bb好可愛,好靚,今日又成日勁撞到bb....


今日要好好咁control自己洗錢,所以事先叫阿庭禁住我....ha.之後佢去買stamp比佳佳做birthday present,之後響果度搞左好耐,不過我又好enjoy......買左兩條褲and件衫,好開心,阿b都有收穫ga....好開心呀!好開心的,因為我有用剩d銀ga.....

之後過上水會合對對同yung去吃sushi,等左都耐耐地,其實隻腳好痛and個頭又好痛,當每一次想行動去買藥吃果時,個頭又開始唔痛了,ha,玩野咁之後佢地仲叫我去尖咀,傻ga......咁攰....唔陪你地癲佢地去間唔知咩hotel...唔係好記得佢地話去做咩.不過我響273a訓左,攬住d野,好多野....佢地又將佢地shopping完d野比埋我拎...搞到我成個傻婆咁.........成個人散晒....

鳴鳴.....最後都是唱唔成k.......下次要唱呀!!!!好想要v-smash呀.......我覺得間野699係整高左價的....應該有得再平的.....買唔買好呢???今日個minnie都要119....買唔落手...唔可以要自己買d普通野都要用多過一舊,,,算了,用住宜家呢個先~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home