Why don't you give me a hug?

Saturday, March 26, 2005

nobody is u

沒有一個男孩像你


【小黑與我】之後的【男孩像你】,都好好聽....兩種感覺都我都喜歡
#但我心裡知道,男孩像你,不想跟妹妹拍拖....

好耐未試過1點幾先起身,初初以為自己miss左一次加旋,不過經媽媽提提之後先記得今日係冇得睇ga....之後因為著衫的問題同媽媽係咁嘈.......痴線,又想點姐!!!!!最後去左飲茶.....之後個婆婆話今日冇下午茶wo...之後有個阿姨又話呢間茶樓係搶銀ga....haha.....宜家好搞野,最後65銀埋左野冇錯...佢宜家真係當自己係美心咩~

低b,一陣又要走出去,又想點,其實心情唔多好,不過訓得多又冇頭痛,係件好事黎ge~起左身,仲係咁記得響發夢果句野:【年年月月逝去愈是覺得心愛你】尋晚好開心,因為wai shan sd了她的相給我看,呵呵,好開心~^^~

之後尋晚男班長打黎叫我落一落黎,比d野我........好可愛,係復活蛋,好過癮!!!自己整ga,超可愛,我覺得佢扮kinder....入面有好多心心,之後蛋中有蛋~第一次的節日,家人以外的人諗起我....會送野比我.....多謝你....真的,好開心,只是你不是他


真的,我是真心的說祝看我到我日記的人"復活節快樂"

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home